Gjest Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 var inne på min manns facebook,og da ser jeg at han har søkt opp noen damer jeg vet han har likt før,og som har lagt seg etter han.Han har ikke lagt de til som venn,bare sjekket profilen deres, Er ikke ex damer eller noe,men det er damer som har lagt n på han etter han ble sammen med meg,, Spurte han om dette,han sier det er kun nysgjerrighet. Skal jeg tro ham? Er jeg hysterisk som reagerer på dette?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Jeg har også sjekket profilen til ekser, folk jeg har jobbet med, folk jeg har data, eller nesten data osv. Det bety ikke at jeg vil ha noe med de å gjøre. Bare nysgjerrighet. Skjønner reaksjonen din. Tipper min mann ville reagert likedan om han fant det ut:) Men det er altså ingenting skummelt på gang. Håper du klarer å glemme det, for når info om folk er SÅ lett tilgjengelig som det er på facebook og tilsvarende blir det vanskelig å la være. Kanksje man så en felles bekjent og lurte på hvordan det stod til med vedkommende, eller noe annet minnet deg på det så du fikk lyst til å titte etter..? Det er jo bare tastetrykk, ikke som om han har snakket med noen av de:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå