Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 Blir så irritert når sviger absolutt skal få barnet vårt til å si "I love you" til henne. Han er 21 mnd.. Han aner jo ikke hva det betyr, og vi prøver å få han til å si jeg er glad i deg. Og vi vil at han sier det til henne også.. Høres så ufattelig teit ut å stå å hyle på gata, I LOVE YOU, på gebrokkent engelsk.. Når han blir eldre og vet betydningen av det er det greit, men ikke nå.. vet jeg er teit.. Bare irriterer meg grønt over dette.. Og det at hun lærer han å snakke feil også.. Lærer han å si Lalom istedenfor Ballong, og tats istedenfor takk, ouve vammm istedenfor varmt.. Og han som klarer å si ting helt fint, til hun kommer og prater baby med han.. IRRITERT!!!!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Har bare ett råd.. Uansett hvor vanskelig det er; slutt å irriter deg.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 "Ouve vammm"? Hahaha:) Skjønner at du blir irritert på slike ting men pick your battles.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå