Gjest Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 var inne på min manns facebook,og da ser jeg at han har søkt opp noen damer jeg vet han har likt før,og som har lagt seg etter han.Han har ikke lagt de til som venn,bare sjekket profilen deres, Er ikke ex damer eller noe,men det er damer som har lagt n på han etter han ble sammen med meg,, Spurte han om dette,han sier det er kun nysgjerrighet. Skal jeg tro ham? Er jeg hysterisk som reagerer på dette?
Plutselig_gravid Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Nja Hadde sikkert ikke likt det helt, i hvert fall ikke nå når jeg er gravid (mao kvisete,hårete og småfeit). Men hadde sikkert gjort akkurat det samme om noen mannfolk hadde lagt an på meg. Hehe, har vel egentlig gjort det flere ganger selv når jeg tenker meg om. Er av ren nysgjerrighet for min del i hvert fall ;) Men, som sagt, akkurat nå hadde jeg ikke likt om han gjorde det samme, hehe
BlåBlå Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 Ja, jeg synes du er hysterisk. Selv har jeg søkt på ekser og andre av ren nyskjerrighet. Ikke noe annet.
Gjest Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 Kan legge til at dette var rett etter at han fikk seg profil og alt var nytt og han var hektet.. Kanskje jeg burde tro han!? Er glad for svar og synspunkter,, Er også litt hormonell for tiden,uten at jeg helt vet hvorfor...
Gjest Skrevet 24. november 2010 #5 Skrevet 24. november 2010 Hvordan kan man se hva man har søkt på på Facebook?
Nikamo Skrevet 24. november 2010 #7 Skrevet 24. november 2010 Lurer jeg på også - trodde ikke det gikk an jeg...
Vipsenmamma Skrevet 25. november 2010 #8 Skrevet 25. november 2010 Ja, du er hysterisk. Jeg har søkt på ex'er jeg - av ren nysgjerrighet og ikke noe annet. Det tror jeg er ganske vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå