Gå til innhold

MÅ jeg på sv.skap kontroll?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bærer på nr 3, og føler meg helt avslappet og føler jeg ikke trenger mange kontroller denne gangen. Var på første kontroll da jeg var i uke 12.

Nå har jeg time hos jordmor på mandag, men hva skal jeg der da? Jeg er nå i uke 21, vet at alt er bra med barnet. Har jo vært på ultralyd.

Jeg kunne ha tenkt meg å ikke gå til legen før over nyttår jeg, da jeg er i uke 26, for å bekrefte termin, måle, veie og ta urinprøven samtidig. Og etter det trenger jeg liksom ikke flere kontroller, men må vel gå å kjekke urinen når det nermer seg KS datoen.

Hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blodprosent, magemål og sukker i urinen er jo noen ting som er viktige å vite at er i orden. Hvis du har kontroll på disse selv hjemme så er det jo ikke så mye annet. Regner med du kjenner liv hver dag.

Jeg går også med nr 3 nå og har fulgt alle kontrollene. På meg fant de ut at jeg hadde alt for høye sukkerverider allerede i uke 12. Dette selv om jeg ikke følte noe på kroppen. Jeg har hatt et fantastisk svangerskap og ikke merket noe til noe galt. Men mye sukker er farlig og derfor må jeg følges nøye opp etter fødsel....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...