Gå til innhold

Askepott*


dollypopp *tvillinggravid*

Anbefalte innlegg

Vi har termin samme dag, enn så lenge;-)

Så morro.

Er det første eller har du barn fra før?

Vi har en jente på 2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Kjempeartig tråd:-) fint å ha noen en kan vente sammen med - kanskje det blir flere:-) Vi får se. Selv har jeg to gutter fra før, men de er så godt som voksne, 20 og 23 år - så jeg blir nok førstegangsfødene igjen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg hadde bomma med en dag, men vi har termin samme dag:-)

Er vel en del som får forandrt termin etter ul, men blir vel sånn ca.

Vi har ikke en eneste i fam på noen av sidene som er født i Juli, så det hadde vært litt gøy, men ellers er jeg mer glad i august.

Ikke at det spiller noen rolle...er nok bare glad til om vi føder litt før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he - er veldig enig. Jeg har en som er født 23 juli og jeg husker det var en lang og slitsom sommer, det var så vanvittig varmt. Men, det kan være en fordel og ikke få midt i juli. Det blir så mange bursdager , først i ferien, så familien som ikke var med på ferie og en til når skolen begynner og alle "kompisene" har kommet hjem fra ferie. Vi får se det positive i det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter =)

Da fant jeg veien inn hit jeg også =))

Min minste er født i juli. Det avr sommeren 2006. Supervartmt. Jeg ble sååå dårlig av varmen. Kvalm, svimmel og var rett og slett nødt å holde meg innendørs hehehe. Men du så deilig det var etterpå. Kunne ut på trilletur med en gang =)) Koselig!

Håper ikke denne sommeren blir så varm når vi alle skal gå høygravid. Hehehe, men vi kommer nok gjennom det :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he - flott at du fant veien hit da:-)

 

Hvor i landet er det dere holder til? Selv bor jeg i Lillestrøm. Liten, men stor by likevel utenfor Oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slutten av Juli eller begynnelsen av August spiller vel ingen rolle egentlig.

Da jeg gikk høygravid sommeren 2008 lovet jeg meg selv at aldri igjen....Det var trope varme og jeg trodde jeg skulle dø...føttene ble så hovne at jeg var sikker på huden skulle sprekke stadig vekk. Var så vondt... Men var veldig deilig tid etterpå ja:-) Fikk 10. august og hadde mange fine uker før det begynte å bli kaldt.

Jeg bor på Lørenskog, ikke langt fra deg da Kristin.

 

Håper ikke jeg får den 10. igjen da....hadde jo vært greit om barna fikk sine egne bursdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nå at jeg har gjort feil. Trodde termin var 1 uke og 3 mnd før uttak, men var før innsetting.

Så da hopper jeg ned til 5. august. men er fortsatt 4+6 så er fornøyd med det:-)

 

Står at du har skrevet noe her Kristin, men får ikke opp jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen i dag og han insisterte på at jeg hadde termin 5 agust og ikke 3, som jeg selv mente - flytter derfor to dager baklengs på terminslista.

Hadde forøvrig første dag siste mens 28 oktober, men hadde tidlig EL og har 28 dgr syklus.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...