Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 Noen her som er blitt tynnere av å trene med rockering?vil ha bort litt mage;)
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Rockering skal vist vært utrolig bra trening. Men de store rockeringene man får rundt forbi nå er heeelt forferdelige syns jg. Vonde å bruke rett å slett. Holder meg til di billige rockeringene som er for barna xD
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 tror det er en mening med at de er så harde og vonde;)
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 De er vonde den første tiden (liten uke), jeg fikk store blåmerker =/ Men nå er det null problem, å ikke noe vondt, selv med et lite opphold. Jeg har brukt den effektivt i 4 uker nå, å har gått ned 4 cm. rundt midjen. Vet ikke om det er så bra, men den minsker hvertfall )
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #5 Skrevet 24. november 2010 åj så bra!Mye har du brukt den da?per dag? klarer man trimme bort gravid magen som er litt igjen av?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #6 Skrevet 24. november 2010 shit, så ei dame som tok av 17 cm rundt magen på 1 år!!!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #7 Skrevet 24. november 2010 Morsomt å se at det går nedover hvertfall ) Jeg har brukte den 30 min. dagen de 2 første ukene, men de siste ukene nå har jeg brukt den 2 x 30. Selve midjen blir jo mindre, har begynt med sit ups ved siden av å håper jeg får strammet opp hele magen nå )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå