Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 Jeg pynter med rødt, sølv, lys og stjerne. Enkelt og pent
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 Jeg pynter faktisk med de samme fargene.....og en haug med hjemme/barnehage-lagede engler, snømenn, kurver og nisser:) Har nok eldre barn enn dag:D
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 Har masse forskjellig liten pynt og masse hjemmelaget pynt (unger og andre som har laget). Masse små lys er det også. Stjerne på toppen. Kuler har jeg ikke på, men jeg har som jeg ikke kan ha. Har noen pusekatter som sover i juletreet når det er oppe og da fungerer det ikke med glasskuler, plast er jeg ikke glad i. Vi har ikke glitter og girlander, kurver og den slags.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå