Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 25. november 2010 #26 Skrevet 25. november 2010 Ja, Gulljenta! Det ble mye mas fra oss i natt..hehe! Vi sliter visst med nattesøvn hele gjengen =D Lett for å bli sittende på BIM ... Hørtes ut som om du hadde det tøft forrige gang.. Håper det går bedre for deg denne gangen *sende lykkestøv* Og krysser fingrene for deg Babylykke! =D Kan jo hende at det skjer noe utover natten ja! Blir spennende! Hehe.. tenk at vi sitter her å heier på hverandre for å få vondt... Makan!
jlille Skrevet 25. november 2010 #27 Skrevet 25. november 2010 Skjønner ingenting jeg, hadde skrevet et innlegg, men det er jo ikke her? Ja, det er kjedelig med overtid, det anbefales viiiirkelig ikke.. Har liksom ikke antydning til noe som helst heller, så dette er litt kjipt.. :/ men, kunne altså stikkingen være et tegn på et eller annet? Har ikke kjent så mye av det i dag, men.. Nettopp fått dette ja, hatt det i kanskje 3 dager! Takk:)
BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 25. november 2010 Forfatter #28 Skrevet 25. november 2010 Ja hun mente at det sikkert ikke var lenge igjen og kroppen begynte å gjøre seg klar... så nedpress/stikking var et modningstegn, men som sagt hun kunne jo ikke garantere noe, for er jo mange som har det slik en stund=/ men det gir oss i det minste et håp=)
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 25. november 2010 #29 Skrevet 25. november 2010 Ser at dere har skrevet på denne tråden.. men ingen av meldingene dukker opp hos meg
BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 25. november 2010 Forfatter #30 Skrevet 25. november 2010 Vi har skrevet litt... kikk litt lengre opp, det står ikke helt nederst, kanskje derfor du ikke har sett det? Jeg har mindre nedpress i kveld, usj usj =P Men da sover jeg nok bedre! Natta jenter og bebiser ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå