Gå til innhold

nedpress og stikking konstant den siste halvtimen! Hjelp!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, Gulljenta! Det ble mye mas fra oss i natt..hehe! Vi sliter visst med nattesøvn hele gjengen =D Lett for å bli sittende på BIM ...

Hørtes ut som om du hadde det tøft forrige gang.. Håper det går bedre for deg denne gangen :) *sende lykkestøv*

Og krysser fingrene for deg Babylykke! =D Kan jo hende at det skjer noe utover natten ja! Blir spennende! Hehe.. tenk at vi sitter her å heier på hverandre for å få vondt... Makan!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ingenting jeg, hadde skrevet et innlegg, men det er jo ikke her? :(

Ja, det er kjedelig med overtid, det anbefales viiiirkelig ikke..:P Har liksom ikke antydning til noe som helst heller, så dette er litt kjipt.. :/

men, kunne altså stikkingen være et tegn på et eller annet?

Har ikke kjent så mye av det i dag, men.. Nettopp fått dette ja, hatt det i kanskje 3 dager!

Takk:)

Skrevet

Ja hun mente at det sikkert ikke var lenge igjen og kroppen begynte å gjøre seg klar... så nedpress/stikking var et modningstegn, men som sagt hun kunne jo ikke garantere noe, for er jo mange som har det slik en stund=/ men det gir oss i det minste et håp=)

Skrevet

Ser at dere har skrevet på denne tråden.. men ingen av meldingene dukker opp hos meg :(

Skrevet

Vi har skrevet litt... kikk litt lengre opp, det står ikke helt nederst, kanskje derfor du ikke har sett det?

Jeg har mindre nedpress i kveld, usj usj =P Men da sover jeg nok bedre! Natta jenter og bebiser ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...