Silja FullFres McQueen Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 Skal ha bursdagsselskap nr 3 på søndag, og begynner å gå tom for kakevarianter.. ;P Lager alltid det samme, men nå vil jeg prøve noe nytt! Noen som har noen gode oppskrifter på lur? Helst skal den være enkel å lage, da jeg er litt i tidsklemma for tiden.. ;P
Ladybug~N&E Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 hva slags kaker pleier du å lage da?
Silja FullFres McQueen Skrevet 24. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2010 Ostekake, Oreokake, sjokolade-skuffekake, firkløverkake, bløtkake...
Gjest amandine Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 Du kan jo lage supergod gulrotkake i langpanne? 6 egg 6 dl sukker piskes til luftig eggedosis 6 dl hvetemel 3 ts natron 3 ts kanel 3 ts vaniljesukker 3 ts bakepulver 2 dl smaksnøytral olje 5-6 revne gulrøtter Bland alt og ha i langpanne (enten smurt eller med bakepapir) og stek ved 175 grader i 40 min. Glasur: 1 pk Philadelphia 120 g mykt smør 8 dl melis 4 ts vaniljesukker Røres luftig og bre over avkjølt kake
Silja FullFres McQueen Skrevet 24. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2010 Takk! *lagret* =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå