ungmortil3 Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 Noen som har noen enbefalinger? Har litt lyst på et slikt man kan se de på, men vet ikke om jeg vil legge så mye penger i en babycall som de gjerne koster. Lurer også på en ting, har babycall til sønnen min og er veldig fornlyd med den. Den har slik "non distub" slik at man ikke skal få inn andre signaler på den, men fungerer det derom man har to eksakt like babycaller i samme hus?
3+et lite nurk Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Etter flere forsøk med dyre babycall fra babyshop og x - antall mnd på reparasjoner kjøpte vi en babycall på Claes Ohlson. Den heter Doro og vi er knallfornøyd. Vi har anbefalt den videre til flere vennepar som også veldig er fornøyde. Du kan ikke se babyen, men den kan stilles høyt på sensitivitet så du faktisk kan høre babyen puste hvis du tar callen til øret. Dessuten er den lett å bytte på Claes O fremfor andre butikker!
ungmortil3 Skrevet 25. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2010 E det denne du mener Askepott* ?http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=152546656
♥Prins 08 ♥ Prinsesse 11♥ Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 Den babycallen har vi også og vi har vært kjempefornøyde med den!
Makko med to små gutter Skrevet 26. november 2010 #5 Skrevet 26. november 2010 Kan du stille følsomheten fra foreldre-enheten? Hvordan er det med stråling på denne? Har en super Nova, den var helt ok første året. Til påske har vi hatt den i 2år, og nå har vi bare trøbbel. Den kan plutselig skurre midt på natta, eller begynne å pipe fordi den ikke "finner" baby-enheten. Det varer ikke veldig lenge, men nok til å ødelegge nattesøvnen om jeg ikke får sove igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå