Feit no more Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 Altså... Eg e nede for telling, eg e oppe for show.... og...? Det høres ut som "eg gillar deg, Elling" men det er vel passe sprøtt ja.. Ha ha. Noen som har fått det med seg?
Gjest Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Nede for telling Du har alltid vore ein nølar Stod stille mellom ja og nei Hadde alltid ute ein følar Kom deg aldri i vei Eg svarte ja før eg tenkte Gjekk inn kvar open dør Når det røda lyse blenkte Gjekk eg raskare enn før Du er nede for telling Eg er oppe for show Du ellar ei elling Eg seier Go! Go! Go! Du er nede for telling Eg er oppe for show Du ellar ei elling Eg seier Go! Du venta med det mesta og ville sjå det an Du ville ha det besta Du brukte din forstand Eg visste godt kva eg ville Og tok det eg kunne få Du var alltid så merkeleg stille Men sjå på oss nå Du er nede for telling Eg er oppe for show Du ellar ei elling Eg seier Go! Go! Go! Du er nede for telling Eg er oppe for show Du ellar ei elling Eg seier Go! Eg heiv meg på karusellen Du stod tafatt å kikka på Eg dansa heile kvelden Du var pryden i ei krå Nå er eg mett og eg er sliten Har fått meir enn eg vil ha Du kom med i siste liten Nå er det du som seier ja Eg er nede for telling Du er oppe for show Eg ellar ei elling Du seier Go! Go! Go! Eg er nede for telling Du er oppe for show Tid for di fortelling Du seier Go! =)
Feit no more Skrevet 24. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2010 Åh tuuusen takk! Jeg har googlet uten å finne... Så da er du hakket mer Lisbeth Salander enn meg... He he :-D
Gulosten™ Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 Liksom litt sånn "høh, er det virkelig noen som skjønner noe som helst av hva han sier" tenker jeg
bambi på isen Skrevet 24. november 2010 #5 Skrevet 24. november 2010 Skjønner alt han sier jeg :-) Men noe av der verste jeg vet er når østlendinger eller nordlendinger prøver å synge Bjørn Eidsvåg eller Vamp sanger!! Det høres liksom ikke så bra ut med østlands dialekt inni sangen som er sunget på Haugesunds/Sauda dialakt!!
Gulosten™ Skrevet 24. november 2010 #6 Skrevet 24. november 2010 Det er vel like artig som når Saudinger prøver å snakke Oslo Øst-dialekt tenker jeg Seriøst, refrenget i sangen han synger med Elvira skjønner jeg ikke ETT ord av.
bambi på isen Skrevet 24. november 2010 #7 Skrevet 24. november 2010 Syns det er lettere å forstå når han synger en når han snakker, når han var på senkveld nå sist så snakka han jo blanding av hele landets dialekter :-) Så han på polarjazzen (i Longyerabyen) i 2009, lørdagen tror jeg ikke NOEN hadde skjønt han om han snakka eller sang! Han hadde drukket litt veeeeel mye rødvin og andre god saker gitt!!
Collette Skrevet 25. november 2010 #8 Skrevet 25. november 2010 Men hva menes med "du eller ei elling"?
Gjest Skrevet 25. november 2010 #9 Skrevet 25. november 2010 ellle melle deg fortelle... liksom Anytime hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå