mai mammaen til to Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 ?? har lyst å få de ut nå. hehe
Nikamo Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Har aldri hørt noen "regler" på det med julekort, men personlig synes jeg det er vel tidlig enda Hvis du drøyer det en ukes tid, så er det i hvert fall desember... Og etter 1. advent...
Gjest Kira06 Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 Vet ikke helt hva som er vanlig, men tror kanskje jeg hadde stusset litt hvis jeg hadde fått et julekort i posten allerede nå Jeg regner med at jeg sender ut mine en gang i begynnelsen av desember.
Gjest happy mom:) Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 jeg har mine klar også, men vil ikke sende de ut før etter 1 desember..
Mrs. Bouquet Skrevet 24. november 2010 #5 Skrevet 24. november 2010 Jeg fikk et i dag, det første, var helt ok det, noen må jo begynne. For å ikke bli snakket om så er det kanskje lurt å vente til desember.
mai mammaen til to Skrevet 24. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 24. november 2010 ja er det jeg og tenker. iallefall desember. hehe.. så får vi se.. kjøpte dem nå fordi det var tilbud. hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå