Gå til innhold

dere som ammer, hva sover dere med oventil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer på om dere sover med bh? og innlegg? når skal puppene få "puste"?

jeg sov med bh og innlegg sist jeg var gravid, fikk brystbetennelse hele tiden og slet med ammingen, og var lekk hver natt... måtte sove med håndkle :(

noen tips til hvordan jeg kan gjøre det denne gangen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sov uten noenting forrige gang, fikk utallige brystbetennelser og det var et helvete.

Denne gangen har jeg sovet med ammebh og innlegg, alt har gått så mye bedre, ikke en eneste brystbetennelse..

Har motsatt erfaring enn deg jeg da, snodige greier ;)

Skrevet

ammebh og innlegg og singlet.

samme som forrige gang, og ikke hatt betennelse en eneste gang.

Skrevet

Ammebh og innlegg! Puppene fikk puste når vi var ferdige med ammingen etter 5 mnd!

Skrevet

pleide bare å sove med en singlet med mine to.hadde bh og innlegg helt i begynnelsen,men fant fort ut at det var bedre uten når det verste lekkinga og sårheten hadde gitt seg.

Skrevet

Ammebh og innlegg. Aldri hatt brystbettenelse eller noen problemer i det hele tatt.

Skrevet

kan det være for at bhen var stram eller med bøyler? HI

Skrevet

Ammebh og innlegg i ull. Blir aldri kald og får derfor ikke brystbetennelse.

Skrevet

ok, er det noe å si om man sover med bøyle bh eller ikke? synes det er ubehagelig å sove med bh...

HI

Skrevet

Jeg sover med en stretchy singlet med ullinnlegg over brystene. Har ikke bh på. Så når baby våkner, er det bare å dra ned singleten.

Skrevet

Sov helt naken oventil, hadde en håndduk under brystene hvis de lak.

Hadde ikke èn brystbetennelse.

Skrevet

Kjøp en ammesinglet da vel, du kan fint ha innlegg i dem om du ikke har altfor store pupper..

Jeg sov i sånne billige ammebh'er uten bøyle fra Sparkjøp. Jeg har nemlig også hørt at bøylene kan presse på melkekanaler så de blir tette og dermed betennelse (så de brukte jeg bare på dagtid).

Skrevet

Har to ammebh`er som jeg bare bruker å sover med, som er kjempe myke og gode som holder innleggene på plass da jeg lekker veldig mye.

Ikke hatt noe brystbetennelse denne gangen, men det har nok ikke noe med det å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...