sola26 Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 Har en voksi pose nå,men min gutt på 2 og et halvt år har blitt så lang.Virker som posen er blitt for kort.Lurer på og kjøpe ny. Er den noen som har peiling på god og varm vinterpose,som er lang.Det er mange ulike typer så blir usikker.Vil ikke at han skal fryse når han ligger i vogna.
Gjest (hor)mona Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Da min datter var blitt så stor, kjøpte jeg vanlig barnesovepose til henne. De fleste slutter å sove i vogn når de er rundt 3 år, så hadde ikke lyst til å bruke flere hundre kroner på en pose hun kanskje kom til å bruke i et halvt år. Hadde skinn under henne i vogna, og på ekstra kalde dager fikk hun et ekstra ullteppe. Fungerte veldig bra. mammut har en sovepose med forlengningstykke som kan glides på, og glidelås i begge sider. Fungerer godt i vogn.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 Vi har brukt den "gamle" voksiposen til frøkna frem til nå. Men nå er hun for lang til den og har kjøpt den nye, hvor det følger med en lang del som passer til 5 åringer. Er veldig lang nå, men får dratt den ordentlig langt opp:-) Har ikke hatt den så lenge men er veldig fornøyd til nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå