Gå til innhold

Hva slags akebrett har deres 4-åringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi blir ikke helt enige her. Jeg mener at 4-åringen burde ha en snowracer, samboeren menr hun burde ha et slikt plastakebrett med ratt. Hva har deres 4-åringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår har stige snowracer, det har minstemann også (som blir to år på nyåret)...:)

Skrevet

Sønnen vår fikk snowracer til jul i fjor, da var han 2,5år.

Skrevet

5åringen her i huset har plastakebrett med ratt. Hun sliter med å dra snowracer opp bakken, så hun ønsket seg slikt annet i fjor til jul. Vi har flere snowracere og plastakebrett. De kan ta med seg akebrett i barnehagen, men de har ikke lov å ta med snowracer. De har en stor akebakke rett ved barnehagen de bruker masse, og der går snowracerene for fort og ungene orker ikke å dra de opp alene.

Men her i huset liker ungene de tynne plastbrettene som ligner på surfebrett. Så i år måtte vi kjøpe flere. 1stk holdt ikke når 4 unger helst ville ha den når de skulle i akebakken.

Så mange forskjellige akebrett. Har unger som er veldig mye ute, og de aker i hagen alene så da må de klare å dra med seg akebrett selv. For jeg gidder ikke dra hele tiden.

Skrevet

4 åringen haret "baby aebrett" med ganske høy rygg. Stødig men ganske smalt.

6 åringen haret plastbrett med ratt.

Jeg har en snowracer et surfeakebrett og en gammeldags fiskekjelke.

Det morsomme er at det er veslas "babybrett" som er det raskeste på de fleste fører. Det er det brettet alle ungene vil låne. Hadde rompa mi vært litt mindre hadde jeg satset på det brettet jeg også.

Jeg tror at en 4 åring vanligvis vil ha større glede av et plastakebrett med ratt enn av en snowraser.

http://www.klikk.no/foreldre/foreldreogbarn/article371286.ece

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...