flypapir Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Nei, vi har heller ikke flatskjerm, men lurer på om det blir årets julegave til oss voksne..
TurboPrinsessen:-) Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 Haha... tror samboeren blir veldig glad av å lese dette:-) Han tror nemlig vi er de eneste igjen som har boks bak på tv`en.. hehe Jeg bryr meg ikke, tv`en funker den... Jeg synes det er tull å bruke penger på nytt så lenge det vi har funker. Vi venter fortsatt på tillatelse til å bygge huset vårt, så tenker det er greit å vente til vi flytter i eget hus.. så lenge tv`en funker da vel og merke...
TøffiTrynet☠ Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 Vi har ikke. Og det kommer heller ikke i hus før den tv'n vi har ikke virker lenger. Har i grunnen annet å bruke penger på, og det er stort sett bare barna som bruker tv'n her til film og spill.
Mrs. Kaizer Skrevet 24. november 2010 #5 Skrevet 24. november 2010 Vi har ikke til mannens store fortvilelse. Jeg har lovt han ny tv den dagen stuen vår står ferdig oppusset:-)
mamman til to gutter Skrevet 24. november 2010 #6 Skrevet 24. november 2010 Vi hadde min gamle hybeltv frem til i fjor jul, da kjøpte vi ny i gave til hverandre. Ikke fordi det var viktig for oss å ha flatskjerm, men fordi det var helt umulig å se noe på den gamle som var i 4:3 format og liten i forhold til de nye tvene nå (tror den var 21tommer eller noe). Feks var det helt umulig å se en håndballkamp for tallene med stillingen var halvveis ute av skjermen og alt for små til å klare og se, selv når man satt nærme tven. Hadde den vært større, så hadde vi nok fortsatt hatt den.
Mor Løvehjerte Skrevet 24. november 2010 #7 Skrevet 24. november 2010 Tjukk-tv er fint det! Vi har en av hver sort.
tante grusom master of law Skrevet 24. november 2010 #8 Skrevet 24. november 2010 vi har ikke og har ikke planer om å kjøpe før tjokkisen tar kvelden. Med vår flaks imploderer den vel i morgen den dag.
Mia_73 Skrevet 24. november 2010 #9 Skrevet 24. november 2010 Vi har ikke, kjøpte en med widescreen (16:9) for noen år tilbake og den fungerer jo helt fin fremdeles. Ikke er den spesiell stor heller, så ja, mannen har lyst på ny men hittil kunne jeg avverge det da vi har andre og viktigere ting å bruke penger på.
Eeniemeenie Skrevet 24. november 2010 #10 Skrevet 24. november 2010 Vi har widescreen. Funker helt bra,
Hufsla Skrevet 25. november 2010 #12 Skrevet 25. november 2010 vi kjøpte 32" widescreen da vi flyttet sammen i 2002, og det er lite som tyder på at den tar kvelden ennå. Og det er jeg jo glad for, for utviklinga går jo i en rasende fart, og da får vi jo det nyeste når vi en gang må ha ny, enn om vi kjøper nå. Jeg vet det er en merkelig tankegang, men det er nå en trøst da ;-)
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 25. november 2010 #13 Skrevet 25. november 2010 Deler skjebne med fisk uten cv vi. Men har fått flatskjerm til stasjonærpcen
lille sprelle Skrevet 25. november 2010 #14 Skrevet 25. november 2010 nei! Og det kommer heller ikke i hus før den svære tv-kladden slutter å fungere. Er jo ikke noe vits i å kaste penger ut vinduet når man har noe som fungerer utmerket! Ikke er det veldig miljøvennlig heller...
Mamma´n til A og F Skrevet 25. november 2010 #15 Skrevet 25. november 2010 Hë he;) Vi har ikke flatskjerm, og jeg bryr meg mindre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå