Gå til innhold

Bare vi der ikke har flatskjerm?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, vi har heller ikke flatskjerm, men lurer på om det blir årets julegave til oss voksne..:)

Skrevet

Haha... tror samboeren blir veldig glad av å lese dette:-)

Han tror nemlig vi er de eneste igjen som har boks bak på tv`en.. hehe

Jeg bryr meg ikke, tv`en funker den... Jeg synes det er tull å bruke penger på nytt så lenge det vi har funker. Vi venter fortsatt på tillatelse til å bygge huset vårt, så tenker det er greit å vente til vi flytter i eget hus.. så lenge tv`en funker da vel og merke...

Skrevet

Vi har ikke. Og det kommer heller ikke i hus før den tv'n vi har ikke virker lenger. Har i grunnen annet å bruke penger på, og det er stort sett bare barna som bruker tv'n her til film og spill. :)

Skrevet

Vi har ikke til mannens store fortvilelse. Jeg har lovt han ny tv den dagen stuen vår står ferdig oppusset:-)

Skrevet

Vi hadde min gamle hybeltv frem til i fjor jul, da kjøpte vi ny i gave til hverandre. Ikke fordi det var viktig for oss å ha flatskjerm, men fordi det var helt umulig å se noe på den gamle som var i 4:3 format og liten i forhold til de nye tvene nå (tror den var 21tommer eller noe). Feks var det helt umulig å se en håndballkamp for tallene med stillingen var halvveis ute av skjermen og alt for små til å klare og se, selv når man satt nærme tven. Hadde den vært større, så hadde vi nok fortsatt hatt den.

Skrevet

Tjukk-tv er fint det! :) Vi har en av hver sort. :)

Skrevet

vi har ikke og har ikke planer om å kjøpe før tjokkisen tar kvelden. Med vår flaks imploderer den vel i morgen den dag.

Skrevet

Vi har ikke, kjøpte en med widescreen (16:9) for noen år tilbake og den fungerer jo helt fin fremdeles. Ikke er den spesiell stor heller, så ja, mannen har lyst på ny men hittil kunne jeg avverge det da vi har andre og viktigere ting å bruke penger på.

Skrevet

vi kjøpte 32" widescreen da vi flyttet sammen i 2002, og det er lite som tyder på at den tar kvelden ennå. Og det er jeg jo glad for, for utviklinga går jo i en rasende fart, og da får vi jo det nyeste når vi en gang må ha ny, enn om vi kjøper nå. Jeg vet det er en merkelig tankegang, men det er nå en trøst da ;-)

Skrevet

Deler skjebne med fisk uten cv vi.

 

Men har fått flatskjerm til stasjonærpcen

Skrevet

nei!

Og det kommer heller ikke i hus før den svære tv-kladden slutter å fungere.

Er jo ikke noe vits i å kaste penger ut vinduet når man har noe som fungerer utmerket! Ikke er det veldig miljøvennlig heller...

Skrevet

Hë he;) Vi har ikke flatskjerm, og jeg bryr meg mindre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...