Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 Og bruker de dem når de er ute i snøen? Min sønn kommer til å bruke stonz når han begynner i barnehagen i desember.Han er snart 1 år, og har gått siden han var 9 mnd. Erfaringer med stonz ?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 brukte de mye ute før de lærte å gå. de er helt fantastiske for barn som ikke kan gå. For barn som går er de ganske uegnet etter min mening. De er glatte og egentlig for kalde til vintervær. Det at de ikke har hard såle, gjørr de veldig vonde å gå i på hardt og ugjevnt underlag. Du kan jo selv forsøke å gå med sokker ute på issvuller, harde snøklumper, grus osv.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 De var fine å ha når han satt i bæremeisa eller i sandkassen før han kunne gå. For barn som går, er de etter min mening totalt uegnet. Glatte, og uten såle som beskytter mot steiner og slikt. Dere kan jo prøve å gå ut i sokkelesten med f eks en plastpose rundt foten - og se om det funker. Kjøp nå for all del ordentlige sko til barna.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 Aldri i verden om jeg ville brukt de etter at barnet mitt hadde lært å gå... Nei, jeg mener de er velegnet til å ha på barn som ikke går, eller når de sitter i bæremeis osv. Men de har for det første nesten helt glatt såle og for det andre ingen støtte overhode for en voksende barnefot. Vi har Geox-støvler for våte 0-dager og selskinnstøvler på tørre minusdager.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #5 Skrevet 24. november 2010 Vi hadde dem, men likte de aldri. Ble fort våte i dem og de sklei av. Likte dem enda mindre når hu starta å gå. Så vi solgte dem etter få gangers bruk.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #6 Skrevet 24. november 2010 Det funker ikke når barnet kan gå. Gutten min har brukt Stonzene mye, men etter at han begynte å gå, har han bare brukt dem i vognen eller i bæresjal/-meis. Dessuten er de ultraglatte, så gutten din kommer til å skli i alle retninger med dem på. Kjøp et par ordenlige vintersko, det er en mye bedre investering for små barneføtter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå