Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 Bestilt meg den i dag, så håper den er bra
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Det var en telefon jeg hadde ventet på, gledet meg til å få den. Jeg var litt uheldig, fikk en telefon med ganske mye feil. Inn og ut på verksted flere ganger. Til slutt så sa de på elkjøp at jeg kunne heve kjøpet. Håper du er heldigere enn jeg var. Det er jo en liten og hendig telefon, og liker du android, så er det jo toppers! Den er jo blitt oppgradert til 2.1 :-)
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 Jeg vet om mange som har den, og alle sammen har fått problemer med den etter én mnd. Selv kjøpte jeg den for litt over en mnd siden, og har allerede opplevd at den småfusker litt innimellom. Kameraet er elendig. Men den er søt og fin, det er den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå