Gå til innhold

Noen som har SE XP mini PRO?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilt meg den i dag, så håper den er bra :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var en telefon jeg hadde ventet på, gledet meg til å få den. Jeg var litt uheldig, fikk en telefon med ganske mye feil. Inn og ut på verksted flere ganger. Til slutt så sa de på elkjøp at jeg kunne heve kjøpet.

Håper du er heldigere enn jeg var. Det er jo en liten og hendig telefon, og liker du android, så er det jo toppers! Den er jo blitt oppgradert til 2.1 :-)

Skrevet

Jeg vet om mange som har den, og alle sammen har fått problemer med den etter én mnd. Selv kjøpte jeg den for litt over en mnd siden, og har allerede opplevd at den småfusker litt innimellom. Kameraet er elendig. Men den er søt og fin, det er den! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...