Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 Jeg skal lage pizzasnurrer til et selskap. Noen som har et godt tips å spise sammen med pizzasnurrer, bortsett fra salat? Kan jo alltid ha salat til, men det er liksom så "vanlig"
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Hva med en hot suppe å dyppe dem i?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 Jeg pleier å lage en kålsalat i sursøt karrisaus, det er knallgodt til pizzasnurrer eller fylte horn! Da skjærer du kål med ostehøvel (eller noe lignende, poenget r å få tynne strimler). dressingen/ sausen lager jeg på "en slump", så har ingen oppskrift, men det er rømme og majones, eddikk, sukker, pepper, karri og litt hvitløk og urter.. Må bare smakes til ;-)
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #5 Skrevet 24. november 2010 Hørtes godt ut, men det dumme er at de fleste av oss ammer.. det er nemlig et barseltreff.. og da er det litt dumt med kål!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #6 Skrevet 24. november 2010 Du kan bytte ut kålen med isbergsalat, det gjorde jeg når jeg ammet og det funker fint ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå