Jump to content
Sign in to follow this  
rima

Nå er vi jammen travle damer i juliklubben :)

Recommended Posts

rima

Å, som vi er travle for tiden alle sammen! Det har dabbet av litt her inne. Forståelig nok. Jeg kjenner selv at tiden flyr og som jeg vel har sagt tidligere - det frister å slakk´n på soffan med beina opp om kveldene... Lurer på hvordan vi skal få jul i huset...

Bare en tanke som slo meg her - det må liksom være flere som meg som har det hektisk siden vi sjelden er innom juliklubben nå...

Fortsetter under...

juli3

ja, merker at det går i ett nå! men jeg er innom 3-4 ganger i uken for å se. jeg er vel ikke den flinkeste til å starte tråder, men jeg følger med på at alle julibarna har det bra!

Uro4

blir lite med tid nå gitt. :-((

Håper vi klarer å holde siden litt oppdatert selv om vi har det travelt.

mer enn bare mor

travelt er bare forbokstaven!! ;)

er innom og leser masse, men har liksom ikke det mest interessante å skrive om føler jeg, og så orker jeg ikke alltid å logge meg på for å skrive innlegg heller ;) det går i jobb og lillegull og enda litt jobb :)

Lykke2009

Henger meg på Jeg og Gullet :)

Innom og leser, men ikke alltid jeg logger meg på slik at jeg kan svare! Prioriterer lek etter jobb, så er det legging, så er det mamma og pappa tid, av og til litt hjemmejobbing, så litt rydding, litt tv innimellom så natta! Travelt men heeeeerlig liv <3

Har fri en dag i uken, jeg og snuppa.. det er VÅR dag! Er veldig fornøyd med den ordningen :)

♥tosmåtroll♥

Travelt ja....venter på julefreden skal senke seg....huff..

Annonse