Gå til innhold

Frustrert,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt fersk i et vikariat med mulighet for fast ansettelse. Ble invitert med på julebord noe jeg anser som en mulighet til å bli kjendt med de andra ansatte.

MEN jeg må levere svar i morgen og det må da bli at jeg ikke kan komme. Hvorfor? JO fordi mannen ikke har fått lønnen sin enda og vi aner ikke når han vil få det. For alt vi vet kan det bli på nyåret.

Jeg har ingenting og ha på meg, og da mener jeg det bokstavelig talt. Har kun hverdagstøy. Jeg har gått ned mange kg. og har derfor minimalt med tøy og dermed heller ikke noe pentøy. Kan jo ikke gå på julebord i olabukse og en småslitt genser lissom.

Vil heller ha mat på bordet enn en kjole for å gå på julebord :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må jo få vært med på julebordet, kan ikke la mangel på pentøy stoppe deg:)

Kanskje du kan låne av en venninne? Eller kanskje en vennlig dib-dame? Hvor i landet bor du da, og hvilken str bruker du nå?

Gratulerer med kiloene forresten:)

Skrevet

Ja, god ide å låne kjole hvis det er mulig! Mye god nettverksbygging skjer via sosiale ting på jobben, og høres ut som det er viktig for deg å gjøre det du kan for fast ansettelse. Lykke til :-))

Skrevet

Ikke så lett og låne klær. Alle mine venner er tynnere enn meg og bruker dermed mindre klær desverre :-(

Å gå glipp av et julebord bør egentlig ikke være noe å suttre for, men det føles så viktig å få vært med. Økonomien er egentlig mye viktigere. Skal også ha bursdagsselskap for 5 åringen dagen etter julebordet, så er nok like greit at man holder seg hjemme.

Blir bare så inn i heiteste frustrert over at det skal bli så mye tull fordi jobben til mannen min har tullet det til så dem ikke har penger til lønn.

Skrevet

Kan du, eller noen du kjenner, sy? Om du har noen freshe gardiner så kan det omgjøres til en lekker kjole eller om du har noe gammel som kan syes om og kanskje farges?

Du vil kanskje ikke oppgi her inne hvor du bor, men jeg er sikkert på at om du gjør det så er det noen vannlige damer (kanskje meg?) som kan trå til med en kjole:)

Meld deg på og skulle alt komme til det verste så kan man kanskje ha en alltid så liten kronerulling for "Kjole til Mockanin"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...