Gå til innhold

Hva sier magefølelsen ang kjønn, og hva blir det ??? :))


Tenker på nr 4

Anbefalte innlegg

Hi hi :)

Tenkte det kunne være morsomt å ha en liten tråd om kjønn :)

Morro å se om magefølelsen stemmer eller ikke for de fleste ;)

 

Jeg har selv en magefølelse på at det er ei jente denne gangen :)

Skal på Ul 8 desember, så da håper vi å få vite det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har guttefølelse denne gangen. Har ei jente fra før, Vi ville ikke hvite kjønn ved forrige svangerskap, men nå er jeg usikker. Skal på ultralyd til fredag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra starten av hadde jeg en følelse på at det blir gutt, men de siste ukene har den følelsen dabba litt av, så nå er jeg usikker.

Skal på ul 16.des. så det blir spennende å se om vi får vite noe da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fra starten av hatt en følelse av at det er en gutt. Var på Ul i uke 12 (til en spesialist på Jessheim som jeg absolutt anbefaler, bedre enn Majorstuklinikken;) og han sa at det med 95% sikkerhet er en gutt.

Skal på ul 8. des jeg også, når 18 uker er fullført, så da får vi tro at vi får samme beskjed. Men man vet jo aldri. Blir like glad uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jentefølelse, funnet navn også (tror vi). Er åpen for at det kan være en liten gutt der og, det begynner vel komme mer og mer nå, men for 1 mnd var det HELT klart jentefølelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skråsikker på at det er gutt. Såpass mye at jeg ikke klarer å tenke på noen jentenavn, hehe. Men vi finner ut av det når h*n kommer i mai :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da dette er mitt femte forsøk på 2 år har jeg ingen preferanser på kjønn, vil bare ha en baby jeg! Men drømte tidlig i svangerskapet at jeg fikk ei jente til våren. Skal på UL 20/12 i uke 19 og håper vi kan få svar på hva det blir da - spennende! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at det blir en jente, har samme symtomene som da jeg fikk datteren, har også en gutt... så vi får se om jeg har rett. Skal på UL neste uke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid hatt på følelsen at jeg ville bli guttemamma, men nå som jeg går gravid får jeg ikke helt det til å stemme.. Så har på følelsen at det kanskje er jente nå.. så blir spennende å se hva som er riktig på ultralyden 9/12. Håper bare vi får se det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så store følelsene denne gangen faktisk. Men, de to andre gangene var jeg sikker på kjønn, og det stemte. Har en liiiiten følelse for gutt, men så dukker det opp ting innimellom som sier meg at det blir jente, så dette blir spennende :) Skal på ultralyd om fire dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei hei :)

 

Ja, her var det ikke magefølelsen som stemte:)

For jeg trodde det var ei jente, men jaggu var det ikke en gutt:)

Alt sto bra til og det var kjempe stas å endelig få se den lille gutten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lenge gått uten noe følelse, men nå tror jeg det blir en liten jente:)

 

Skal på UL den 16.12 så blir spennende å se, om vi får vite det da. Viktigste er at den lille har det bra<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magefølelse sier gutt , spennende å se på Ul 28 desember .og ønsker å få vite kjønn vis vi kan. Har jente fra før og føler at denne gangen er det annerledes. Men hvem vet!??!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde litt på følelsen at det var jente denne gangen. Var mer kvalm og litt anderledes enn sist gang. Har da seff gutt fra før. Og igår fikk vi vite at det var ei lita jente som lå og sparket:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet ikke hva det blir; vil ikke vite det heller, men guuuud for en jentefølelse jeg har. Og jeg blir mer og mer nysgjerrig.. Ganske så lik graviditet og mage som sist gang da vi fikk en datter... Må vente helt h*n kommer gitt; termin 4. mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt siden jeg testa positivt har jeg følt veldig sterkt at det er en gutt. Og det fikk vi bekrefta på ul i dag.

Tror jeg hadde blitt sjokkert hvis det hadde vært ei jente... Men like glad for det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...