Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 begynte på barseltreff for 7 mnd siden og sluttet etter 2-3 ganger pgajeg følte jeg ikke hadde noe til felles med de andre...flere sluttet. Ene ble visst sur når jeg sluttet, sendte meg mld flere ganger og skulle ha det greit HVORFOR jeg slutta, det var bare ikke noe for meg... Det endte med at de var bare 4-5 tilsutt i barselgruppa, men så var det ei av dem som har tatt kontakt med alle igjen og prøvd å fått alle samlet igjen, men jeg og ei til har ikke lyst... De hadde vært samlet på en kafe her i oslo for et par uker siden og da hadde moren min ruslet inn og var blitt "høvlet"over med spm på hva jeg gjor, osv...(sånn ekkelt, hvor er hu lissom!)... Jeg har virkelig ikke lyst å være med, men føler meg så teit som ikke vil...føler det går utover barnet mitt også..men vi er jo sammen med barn ellers om dagene(både søsken og venninne sine barn(baby hun og)..... Synes dere jeg er rar eller?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 er jo mange som ikker orker slike ting...hektisk nok hverdag
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 Herregud, hva slags folk er det der da? Skjønner deg godt jeg, hadde mer enn nok utenom de der barselgruppene jeg også
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 Enig med de andre over her. Jeg synes det er veldig merkelig at de spør etter en forklaring..!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #5 Skrevet 24. november 2010 takk dere, trodde det var bare jeg som reagerte på dette...hva skal de(eller hun som sendte mld da...) en forklaring for?det er mitt liv, mine valg..barnet mitt lider ikke av den grunn...er jo sammen med andre unger.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #6 Skrevet 24. november 2010 Blir stressa av sånne mennesker Noen orker bare ikke å delta på barseltreff av forskjellige grunner, trenger ikke firesiders begrunnelse på hvorfor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå