Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 Jeg er førstegangs og sikkert litt engstelig for mye. Men vi (jeg, bf og babyen) har akkurat blitt invitert på 1 ukes cruise i sør-Europa når babyen fyller 6 mnd, og jeg ser ikke noe veldig galt i å ta med babyen på det når hn har blitt såpass gammel? Eller er det noe spesielt vi bør tenke over før vi bestemmer oss? Synes liksom det virker verre å sette babyen bort til noen andre den tiden vi er borte.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Såklart kan du ta med babyen!! God tur!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 Takk! Da satser vi på at det går bra Er så altfor mye å tenke på når man får sånne små at det er vanskelig å tenke logisk
It's all about me Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 Cruiseselskaper ha urokkelige aldersgrenser for barn. De færreste godtar barn uansett alder, så sjekk dette. Vet da både vi og noen bekjente har fått spolert cruise pga dette. Sjekket da mange selskap og det var ikke mange som ville ha med små barn. Hvordan det du skal på stiller seg til det aner jeg ikke. En annen ting er at det som oftest bare er bleieavvente barn som er tillatt i bassengene.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #5 Skrevet 24. november 2010 Takk for svar, Frokostquiz Skal sjekke opp hva de har for slags policy på babyer før vi bestiller!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #6 Skrevet 24. november 2010 Det er lov å ha med babyer men ofte må man betale nesten full pris for dem. Ja de må være potte-trente for å få bade i bassengene. holder ikke med bleie-bukser. Men det er barnevakt-service om bord og de pleier å være service-innstilte. det er alltid også lege ombord. Sjekk hvilket rederi du skal reise med og hør med reisebyrået ditt.
mammaen til Odin Skrevet 24. november 2010 #7 Skrevet 24. november 2010 RCCL og Celebrity cruiseline har en aldersgrense på 6 mnd. Ikke en dag yngre! Vi hadde sønnen vår med på sitt første cruise da han var 8 mnd. Gikk kjempe greit det!! GOD TUR!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå