desimamma Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 hei, alle sammen jeg lurer på en del ting! Vi som har pocs eller endometriose eller begge deler som har blitt gravide etter en lap oprasjon. 1. må vi gjennomføre dette for hver eneste gang vi ønsker å få barn. 2. er det noen der ute som har blitt bedre etter første graviditet? 3. hvordan er vekt problemene etter fødsel for dere? 4. evt noen råd til kost ? Tusen hjertelig takk for svara setter STOR pris på det!!!!! ps! førstegangs fødende har termin 12.12.10 gleder meg ....... 18 dager til termin hippppiiii........
Luna har født. Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Hei. Jeg har ikke vært igjennom dette selv, men kjenner noen som har det. De har slitt med å få det første barnet, og så har liksom det andre kommet helt av seg selv nokså raskt etterpå. Da har de ikke brukt prevensjon. Vet endometriose og pcos kan bli litt bedre i en periode etter svangerskap, men om du venter flere år med ny graviditet så kan det igjen bli vanskelig har jeg forstått. Har ei venninne som strevde med nr 1, så kom nr 2 lett like etter. Nå vil de ha attpåklatten, men de får det ikke til....gått over 7 år nå. Masse lykke til med fødsel og fremtid:)
Gjest Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 Hei. Jeg har vært operert for endometriose og ble gravid 2 mnd etter operasjon. Hvordan det er neste gang du ønsker å bli gravid aner jeg ikke, ville tro at hvis det går på egenlhånd så er vel dette ønskelig. Dette er min første graviditet, så jeg aner ikke hvordan det kommer til å bli etterpå. Har ikke noen vektproblemer egentlig, er 31 uker på vei og har gått opp 9 kg hittil. Lykke til med fødsel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå