Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 vafler er kjedlig og kan aldri bli knallgode!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 Du hiver masse godt i røra Sunne vafler er ok, men ikke knallgodt. Skal du ha gode vafler kan du ikke spare på smør og egg, så topper du det med noe godt, f.eks smeltet vaniljeis, garantert suksess!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #5 Skrevet 24. november 2010 Super måte å bruke "rester" fra isbokser på, ta alltid vare på den halvsmeltede posjonen som ingen orker. Neste gang du skal lage vafler tiner du slumpen med is og har i røra, både jordbær og sjokoladeis fungerer også i vafler. Har du ikke is, tar du en yoghurt i, alle typer yoghurt er godt, men vaniljeyoghurt er best.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #6 Skrevet 24. november 2010 Masse ekstra vaniljesukker for eksempel
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #8 Skrevet 24. november 2010 Som flere har nevnt så bruker jeg rester av vaniljeis, vaniljesaus eller youghurt hvis jeg har det. Ingredienser jeg ALLTID bruker i tillegg til egg, melk, smør, mel, sukker og salt er: skummet kultur eller rømme (eller begge deler...) halvt om halvt med vanlig melk 1 ts vaniljesukker 1 ts bakepulver 1 ts kardemomme 1 ts NATRON (viktig, viktig!!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå