Gå til innhold

Var hos legen i dag....


Anbefalte innlegg

Skrevet

gravid og skikkelig dårlig. skrev et innlegg i går om hvor mye paracet gravide kan ta... viste seg at jeg har 125 i crp og streptokokker.... fått 660 aposillin, 4 tab daglig i 12 dager... og sykemeldt til og med tirsdag neste uke...

 

noen som vet hva jeg kan drikke/spise for å bli litt bedre?

ALT gjør vondt å svelge...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

suppe, youghurt, most banan mye bra i frukt så lenge du orker å svelge, drikke vann renser fortest opp.

is?

prøv å få i deg det du orker og siden du har fått tab. kur så blir det nok bedre med svelget i løpet av et par dager:)

 

god bedring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...