Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 gravid og skikkelig dårlig. skrev et innlegg i går om hvor mye paracet gravide kan ta... viste seg at jeg har 125 i crp og streptokokker.... fått 660 aposillin, 4 tab daglig i 12 dager... og sykemeldt til og med tirsdag neste uke... noen som vet hva jeg kan drikke/spise for å bli litt bedre? ALT gjør vondt å svelge...
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 suppe, youghurt, most banan mye bra i frukt så lenge du orker å svelge, drikke vann renser fortest opp. is? prøv å få i deg det du orker og siden du har fått tab. kur så blir det nok bedre med svelget i løpet av et par dager:) god bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå