Gå til innhold

Laser på øya?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen her hatt det ok kan fortelle meg om erfaring, pris osv? Hva korrigerte du? Hvor? Hilsen en som er luta lei av å være brilleslange :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg tok lasik operasjon i oktober i fjor. Jeg var nærsynt og hadde ganske skjeve hornhinner. Var ikke mulig å finne linser som korrigerte synet mitt godt nok så jeg var avhengig av briller. Var lei av briller som dugget, for ikke å snakke om at jeg ikke såg noe uten brillene på.

Jeg tok min operasjon på Memira og tok en type som het femtolasik. Det er en viderutviklet metode av vanlig lasik. Det kostet meg 40000, men jeg takker hver dag for at jeg tok den operasjonen. Mitt liv har blitt bedre og jeg koser meg med å kunne gi mannen min og barna mine en klem uten å få nesen i klem av brillene :o)

Memira har en rentefri avbetaling som jeg har benyttet meg av. Der kan du betale ekstra hvis du vil en mnd.

Jeg er veldig fornøyd. Fra jeg tok forundersøkelsen (etter 10 år vurdering om jeg skulle ta steget) tok det 2 uker så hadde jeg operert.

Var ubehagelig første og andre dagen, var hjemme fra jobb. Veldig tørr på øynene så lenge jeg tok antibioktika (tror jeg det var), men det hjalp veldig med de smøredråpene du får og kan kjøpe på apoteket. Jeg brukte disse dråpene i ca 3 mnd etter operasjonen. og var lyssky i ca 6-8 mnd etterpå.

Lykke til, hvis du velger å ta operasjon. Jeg anbefaler på det sterkeste. Husk at uansett så reagerer alle universelt. Har hørt om noen som ikke var tørr mere enn samme kveld, mens andre har hatt vondt i ett par mnd etterpå.

Skrevet

Tok på Trondheim øyelegesenter - Brillefri.no

Betalte ca 40.000 og det er verdt hver en krone!!! Korrigerte hornhinner og nærsynthet.

selve inngrepet var gjort på 8 min (begge øyne) og jeg kjente ingen smerte! Tørr på øyne en uke etter, men hjalp med dråper jeg fikk med. Ellers ikke noe ubehag, bare fryd! Var på etterkontroll og da så jeg 100% på begge øyne. Det har økt livskvaliteten min :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...