Gå til innhold

Da må jeg melde meg ut av juli klubben:(


mamma'n til tre flotte gutter

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en liten blødning iforrige uke, legen ringte meg i sta og fortalte at hcg verdiene desverre var synket veldig, så det er ikke lenger noe håp.

 

Hadde forbredt meg på dette men er likevell veldig leit

 

Lykke til til dere andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var trist å høyre, det er jo dette me alle går rundt og er redd for at skal skje :-( Tenkjer på deg, og lukke til med neste prøving!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TRIST Å HØRE. Tenker på deg. Eg mista i uke 7 den 13 oktober. Ble gravd igjen 2.november:). SÅ håper du snart har ny spire i magen. Er noe galt når sånt skjer, sjølv om det ikkje tar vekk tristheten. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei kreps29

så bra å høre at du ble gravid igjen så fort. bare et sp fikk du mensen igjen før spira satt??

håper min neste sitter før jul, det hadde hvert gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ånei! :( Kom snart tilbake <3

Selv er jeg helt fersk, bare 4 uker + 5 på vei, så alt kan skje.

 

Ønsker deg masse lykke til! Jeg skal krysse alle fingrer og tær for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke mensen tilbake. Blødde 9-10 dager. Gikk og venta på mensen fordi eg fikk så vondt i ryggen, men kom bare en bitteliten blødning. Tenkte at kanskje mensen ville vere litt annerledes første gangen etter. Men så begynte eg å bli kvalm, oppblåst etc og tok en test. Hadde tatt flere etter sa en for å vere sikker på at hcg`en var ute av blodet. Så var nok en festeblødning ;) Går i uke 6 nå og er kvalmere enn noen gang ;( :). Håper og du blir raskt gravid igjen. Lyke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...