Seriøst Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 Jeg har ei lita jente som nekter å ligge andre plasser enn i armene mine, og dermed er det ikke lett å få noe gjort. (skal gå til innkjøp av sjal ja) Så i stede for å steke de i steikepannen, så lurer jeg på om det går an å gjøre det i steikeovnen? Eventuelt hvor mange grader, hvor lenge osv. Takker for svar
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Om du ikke er anti-Toro, så finnes det noen gode sauser som du blander og heller over kyllingfileter, så står de på 200 grader i 30 min. Enklere blir det ikke! Ellers ville jeg nok marinert filetene litt, stekt dem kjapt i stekepannen for å så stekeskorpe og så stekt dem i ovnen på 180 grader i ca 20-25 minutter. Ikke dekk dem til da!
Babyønske �� Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 Jeg lagde i helgen. Lagde porsjonpakker, 1 filet pakket i aluminiumsfolie. Krydret med salt, pepper og tørket timian/estragon, la over litt smør(kan også ha over olje) og en sitronskive, og litt grønnsaker(vårløk, paprika, cherrytomat) Stekte i ovnen på 180-200 gr i 45 min, men det var fordi mine var litt frosne i midten. 30 min går sikkert bra for helt tinte fileter.
Gjest amandine Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 Poteter i båter, gulrot, et par hele hvitløksfedd, alt i ildfast form, salt pepper olivenolje og filetene på toppen. I ovn på 250 grader halv time, av med folie og opp med temp 10 min for litt farge. Og vips verdens beste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå