Gå til innhold

Positivt innlegg om NAV....


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Jeg har slitt lenge med å få jobb, nå har jobb etter en samtale med meg funnet en jobb jeg har drømt om lenge, og har intervju på torsdag og skal få jobbe litt og overbevise dem at jeg kan!! Har dårlig hørsel og mange har sagt nei til meg pga det, ganske trist :( Spesielt når jeg har kompetansen dem er ute etter

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott! Selvsagt gjør de NAV-ansatte mye dyktig arbeid også. I all kritikken mot NAV kommer ofte ikke det fram. Ikke glem at svært mye av kritikken egentlig handler mest om ledelsen av NAV sentralt, og hvordan de organiserer arbeidet. For ikke å forglemme hvordan hele omorganiseringen ble tredd ned over hodene på de tre etatene. Alt skulle gjøres i en fei samtidig med at de skulle takle alle brukerne sine. En slik måte å gjøre det på ville aldri blitt godtatt i et privat konsern.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...