Gjest amandine Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 Ser jo av og til at folk spør etter, jeg er helt grønn på sånt, men er det noen som har? Jeg skal bestille for første gang og vet jo ikke hvordan det funker he he men har jo iallefall skjønt såpass at jeg trenger en kode.... Dah
tante grusom master of law Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Hei du:) Har du sjekket ut feelunique.com eller strawberrynet.com? Som regel mye billigere enn blivakker, hvis ikke blivakker har et veldig godt tilbud på den aktuelle varen. Gratis frakt er det og! Men hvis du skal bestille ting som koster over 200 blir det mva på varen, så store varer er enklest å bestille fra Norge.
tante grusom master of law Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 Vær så god! Håper du finner noe! Så og si alt av frisørshampoo, balsam og sminke ligger i hvertfall under 200. Har kjøpt mange julegaver til mine skjønnhetsopptatte familiemedlemmer og venner der. Strawberry er raskest i levering, men feelunique har endel ting strawberry ikke har.
Gjest amandine Skrevet 24. november 2010 #5 Skrevet 24. november 2010 Har bestilt fra feelunique! Skulle bare ha mere 8 hour fra Elizabeth Arden, og alle sjappene som fører rundt her er visst tomme... Hva gjør du for å unngå toll? Bestiller i flere omganger?(litt uerfaren, jeg, skjønner du...)
tante grusom master of law Skrevet 24. november 2010 #6 Skrevet 24. november 2010 Ja, jeg bestiller i flere omganger rett etterhverandre hvis jeg skal ha flere ting. Det er jo gratis frakt, så det koster ikke noe ekstra. Bestiller under 200 NOK i hver pakke. Strawberrynet har som ekstraservice at de erstatter eventuelt tollutlegg dersom man bestiller over 200 NOK. Det er imidlertid basert på goodwill og ikke noe de forplikter seg til. Men alle jeg vet om som har sendt inn kvitteringen på tollavgiften har fått pengene av strawberry.
Gjest amandine Skrevet 24. november 2010 #7 Skrevet 24. november 2010 Smart assa! Takker og bukker for ABC i kosmetikk på nett;) Og så deilig å bare vente på posten og slippe dumme parfymedamer som alltid lurer på meg et eller annet dyrt som jeg ikke trenger;)
tante grusom master of law Skrevet 24. november 2010 #8 Skrevet 24. november 2010 Ikke sant! Jeg venter på ny mascara og håndkrem nå, samt alle julegavene jeg har kjøpt! Deilig å kjøpe en clarins mascara til 150 kr på nett som koster 240 i Norge!
Gjest amandine Skrevet 24. november 2010 #9 Skrevet 24. november 2010 Må visst inn og ta meg en runde til he he
tante grusom master of law Skrevet 24. november 2010 #10 Skrevet 24. november 2010 Haha, nå er du hekta:) Jeg burde få provisjon for alle jeg har anbefalt disse sidene til! Men det er digg å kunne kjøpe kvalitets make up til samme eller lavere pris som merkene vita og hm fører.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå