Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 Har tidligere hatt Kamik Waterbug, men stusser litt når noen påstår at disse er veldig smale. Har kikket litt på Sorel Super Trooper som er på tilbud på Barnas Hus, men ser at de fikk veldig dårlig i test for 2 år siden, særlig på varmeisolasjon og vanntetthet. Noen som vet om dette er forbredret? Har Vikinig Chilly som hovedsko, men tenkte på de kaldeste dagene.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Kjøpte nettopp Kamik og Sorel på Barnas til mine tvillinger, så det lurer jeg og på:-) Kamik var best for ene jenta mi, fordi de er litt lettere og smalere, hun har veldig smale føtter. Stemmer at de er litt smalere ja Har hørt mye bra om Sorel..har ikke sett testen der de kom dårlig ut
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 Jeg har hat sorel til mine barn tidligere. De har vært veldig veldig bra kvalitet på. Jeg vet også at de kom dårligere ut i test, men det var etter at jeg var veldig fornøyd med dem. De tok i alle fall ikke inn vann, og ikke var ungene kalde på bena. Kamik er jo kopien av Sorel, så jeg vil anta at den både er rimeligere og gjerne ikke så god, uten at jeg har noe erfaring med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå