Gå til innhold

Feiret dere alle 30årsdagen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ikke det. Føler meg litt sær nå. Men jeg har ikke feiret noen andre bursdager siden jeg var 15 heller da...

Hva har dere andre gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei... Var gravid og himla trøtt, så det ble ikke noe... Men jeg er egentlig glad i fest, så jeg tenker å feire 35 årsdagen heller om noen år! =)

Skrevet

Feiret ikke noe spesielt nei. Men laget en bedre middag og hadde nærmeste familie på besøk.

Skrevet

Jeg har ikke lyst på noe middagsbesøk eller kakebesøk eller noe jeg da.

Folk prøver alltid å snike seg til bursdagsbesøk og jeg har rett og slett ikke lyst på.

HI

Skrevet

Jeg var ute og spiste middag sammen med mannen min og to vennepar. Kjempekoselig :)

Festa på bursdagen min har jeg ikke gjort siden jeg var 20..

Skrevet

Jeg hadde 30års lag, eller; DEPPELAG, som jeg kalte det.. hehe

Jeg pleier alltid å feire med jentevors og ut på by'n, med unntak av de årene jeg har vært gravid på bursdagen min så klart ;), så her var det full fest =)

Du trenger jo ikke gjøre en stor greie ut av det, bare be hjem dine næreste venner på middag eller gå ut med familien din eller noe??

Skrevet

Har ingen venner her jeg bor. Og orker ikke to barn på 1 og 4 ute jeg. Det blir bare styr og ikke noe kos. He he. :)

HI

Skrevet

Var ute og åt middag med mannen.

Men det var helt tilfeldig. Han hadde glemt hele dagen og at vi åt middag ute var av helt andre grunnen.

Det slo ned i han som et lyn like før leggetid og han hoppet opp som om han skulle ha fått en høygaffel i rompa, ha ha ha.

Skrevet

Jeg benytter enhver anledning som byr seg til en liten fest. Var ikke akkurat noe store greier, men vi hadde gode venner på besøk og lagde god mat, drakk vin og preiket ved kjøkkenbordet til langt på natt.

Skrevet

Kommer heller ikke til å feire 30 årsdagen... Ikke så glad i sånt. Men tar kanskje med et vennepar ut å spiser en bedre middag. Syns det er vel så koselig :)

Skrevet

Feirer aldri bursdagen min, og syns det er så deilig å slippe :)

Ikke feiret siden jeg var 15 og bodde hjemme enda, og har heller ikke fått en eneste gratulasjon siden da, bortsett fra fra mamma og søsteren min :)

Deilig, deilig

Skrevet

vi var tre som feiret sammen vi var ca 70 gjester - hagefest - veldig artig å blande venner fra forskjellige miljøer.

Skrevet

Jeg pleier ikke feire bursdagene mine lenger, men akkurat da jeg ble 30 gjorde jeg et unntak! :)

Inviterte en liten gjeng med artige venninner, vi koste oss med mat og drikke hjemme hos meg, pluss en skikkelig digg sjokoladekake, pyntet med ferske jpordbær... Mmmmm, den vat god altså! :)

Etterpå dro vi ut på byen og hadde det utrolig moro.

Skrevet

Feiret ikke noe særlig nei. Hadde bare noen dager til vi skulle ha dåp, og uansett møtes hele familien. Og fest var ikke aktuelt på det tidspunktet.

Skrevet

Selvfølgelig! Jeg feirer alle bursdagene mine :-) EN eneste gang har jeg ikke feiret, og det var 34-årsdagen min da jeg var ekstremt høygravid. Klarte ikke tanken på å fikse til selskap eller sitte oppreist eller pynte meg.

Skrevet

Nei! Da jeg fyllte 30 så var jeg høygravid, så gadd ikke det.

Feiret ikke 20 års dagen min heller. Da hadde jeg nettopp født og hadde mer en nok med å komme meg etter den tøffe fødselen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...