Bolla med 2 små <3 Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 Helst en med 4 hjul og som man kan justere ryggen så han kan ligge i den og Takker for svar !
Gjest mphs Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Jeg har Teutonia Prestige og har vært for fornøyd med den.
Gjest Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 Sånn som du vipper over mener du? Jeg har emmaljunga duo edge m/sportsunderstell<3 Elsker denne vognen! Du kan sikkert kjøpe den uten babybag, kun som sportsvogn. Eventuelt om du tenker en til i fremtiden, ta hele pakka og sett babybaggen i boden (det gjorde jeg siden jeg bytte fra oth til emmaljunga da småen var 7 mnd!), så nå har jeg brukt babybaggen til snuppa og elsker vognen like mye som da den var ny for 2 år siden! Kjempe digg å kunne vippe håndtaket over, brukt det mye, både for å være sosial og ha barna mot meg, og beskyttelse mot sol / vind uten å flytte barnet! Håper det var det du mente nå da!
Bolla med 2 små <3 Skrevet 24. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2010 Takk for svar dere Ja, var sånn man vipper over jeg mente he he
trollmamma Skrevet 24. november 2010 #6 Skrevet 24. november 2010 Teutonia mistral. Den er jo lett i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå