Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 Har veldi enkelt kjøpt knorr's lasagne og det som måtte være med. Saken er at dette skal være klart til 19.30. Jeg er alene med ei lita jente, og skal også bake en kake til da. Kan jeg gjøre alt klart i formen nå, og sette den inn i ovnen kl 19 uten at den plutselig ikke smaker godt, eller blir annerledes? Jeg har aldri laget det før, ei heller smakt det så trenger ditt råd
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Spør du meg så er Knorr lasagne aldri godt, men det er nå en annen sak. Du kan fint lage ferdig lasagnen nå og steke den i kveld.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 Nei det er godt mulig Var ønske fra den som ville ha lasagne at det skulle være den Hvilken synes du er best da? Takk...da hiver jeg meg rundt snart
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 Knorr er pyton, men men.... Lasagne blir bedre og bedre jo lenger den får stå. Så lag den nå, også varm den opp til middag. Lag fra bunnen av neste gang, kjempeenkelt! Eller i det minste Toro, dropp melka i tomatsausen og lag ekstra hvitsaus i stedet.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #5 Skrevet 24. november 2010 Vi laget Knorr en gang og vi nektet å spise den når den var ferdig. Fysj!! TORO!!! Elller selvfølgelig hjemmelaget, bare himmelsk;)
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #6 Skrevet 24. november 2010 Det beste er å lage den helt selv. Hverken Knorr eller Toro er i nærheten av å være godt i forhold. Og det ikke vanskelig å lage selv. Litt arbeid, men verdt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå