Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 jeg liker ikke at bilder av mine unger er på facebook. har dermed sagt nei til dette. vil ikka ha det der. spiller ingen rolle hvilke klær ungen har på seg for meg. jeg liker det ikke.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 Nei jeg liker det ikke helt jeg heller, kommer litt an på bildet, jeg legger ut bilder selv. Men de er sperret så kun familie kan se.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 Jeg synes det er greit, så lenge det er foreldrene selv som legger de ut, og profilen er lukket for andre enn de på vennelisten. Hadde andre begynt å legge ut bilder av barnet mitt, ville jeg derimot reagert, siden jeg selv vil kontrollere hvilke bilder som blir publisert og ikke.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #6 Skrevet 24. november 2010 Jeg syns også det er helt greit:)
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #7 Skrevet 24. november 2010 det syns jeg er koselig:) jeg legger ut bilder av barna mine, skrytebilder... hehe;) og alle mine 303 venner legger også ut bilder av barna sine, iallefall de som har barn... har ingen venner med barn som ikke legger ut bilder der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå