Gå til innhold

Har du sendt sms til Stian?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er veldig spent på mulig oppdatering:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er Stian? Noe jeg har gått glipp av her inne?

Skrevet

Sendte en sms til Sigri for en time siden. Har ikke fått noe svar, men kan holde deg oppdatert

Skrevet

Nei jeg tør ikke, han nye typen min sjekker telefonen min støtt og stadig og jeg vet han har spesielt problemer med Stian på grunn av... ja du veit...

Skrevet

Nei, men jeg har sendt sms til Stig og David.

Skrevet

?? Ingen her som husker hun som traff en fyr på byen i helga og skulle sende melding nå i uka? Vil gjerne høre hvordan det gikk!

Skrevet

Denne tråden fikk i allefall meg til å huske at jeg ringte min onkel for å få nummeret til hans sønn Stian, så jeg kunne sende en gratulasjons sms. Dette glemte jeg så klart å gjøre. Så nei- JEG har hvertfall ikke sendt noen sms til Stian. Men det var neppe meg du tenkte på.

Skrevet

hahahaha

Stian som jobber i bank og KANSKJE ikke er singel likevel?

Hva med å bumpe den opprinnelige tråden igjen?

Skrevet

Nei, da var det nok ikke deg, men det burde jo vært deg!

Skrevet

Sukker bare:))

Han er like hot som jeg først syntes..! Og SINGEL:))))

Skrevet

Så flott :-) Gikk i samme klasse som bank-Stian på BI Ålesund for en del år tilbake..

Skrevet

Gjorde du?:)) Han er vel en kjekk kar?:)

Skrevet

Stian som jobber i bank er gift med venninna mi og far til en liten en...

Skrevet

Nei, alvorlig talt! Håper du kjenner vedkommende. Og hva med personvern? Har lest trådene, og om det er samme person som det er på linken tidligere så er vel dette brudd på personvern? Jeg kjenner tilfeldigvis denne mannen veldig godt. Tror neppe han setter pris på å få navnet sitt spredd over nettet på denne måten.

Signerer med nick denne gangen!

Skrevet

Stakkars mann. Det er sikkert lett for "lokale" å kjenne ham igjen.

Skrevet

Ja, det er jo nettopp det folk ikke tenker på... Alvorlig talt!

Vet ikke om jeg tør å fortelle han at han blir omtalt på nettet engang. Og han som har barn og alt mulig. Pinlig for han!

Skrevet

Uff, denne anonymknappen altså.. det var meg over her.

Skrevet

Ja, og han har ikke en gang gjort noe "galt", bare snakket med en litt vel ivrig dame.

Skrevet

Denne mannen har ett barn med ei veldig god venninne av meg, og jeg syns det er tarvelig at han skal omtales på internett. Bryr meg ikke om hvem han snakket med eller hvordan. Folk skal ikke omtales med navn på ei offentlig nettside samme hva. Jeg vet også at min venninne ikke setter særlig stor pris på dette fordi hun setter personvern meget høyt og er glad i denne mannen som faren til sitt barn. Uffa meg...

Skrevet

Men vet du, du kan jo sende mail til admin om at linken bør slettes fordi fyren er lett å kjenne igjen for dere som er på plassen. Det strider jo i mot reglementet her inne å navngi folk også :)

Skrevet

Ja, det kan jeg faktisk gjøre:)

Skrevet

Regner med at siden det ikke har vært noe oppdatering fra hun som møtte han på byen så gikk det ikke så bra. Prøvde å fortelle henne at det ikke var noe lurt, men andre folk her inne mente det var helt ok å sende han melding.

Synes det er rart at ikke folk kan la en flørt være flørt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...