Gå til innhold

Hvilken DS burde jeg kjøpe til en 6 åring...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt grønn på sånne ting, og vil kjøpe en DS

Så ser jeg at det er noe som heter DSi og noe som heter DS lite og noen som heter DS XL....

Hva er bra? Håper noen gidder å hjelpe meg... Jeg kan ikke sånt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som kan hjelpe meg? Vær så snill....! (Skal ut å handle julegaver snart!) =)

Skrevet

Jeg hadde gått for DSi, var iallefall den min datter på 8 ville ha av dem, og den de fleste av hennes venner har. Kan ikke så mye om forskjellene selv, men med denne kan hun iallefall gjøre mer enn på sin gamle ds. Gå ut på internett, filme etc.

Skrevet

Ingen..... Søren også, jeg har virkelig ikke anelse om hva som er bra... Får bare høre i butikken da, siden ingen her kunne hjelpe... =(

Skrevet

Takk =)

Hva med det som er XL... vet du noe om det? er det kult?

Skrevet

Jeg tenker at til en 6-åring fungerer de alle sammen like godt! Hva i alle dager skal en 6-åring med en ds der man kan gå på internett? Jeg hadde heller styrt unna nettopp den...

XL vet jeg ikke, men i butikkene (noen) pleier de å være ganske så behjelpelige.

Skrevet

XL er det samme som DSi en, bare litt større, så skjermene er litt større. Samme funksjoner såvidt jeg vet.

Skrevet

Med å "gå på internett" med ds'en er det for å laste ned nye spill og applikasjoner, ikke for å surfe rundt på internett liksom. Man får tilgang til billigere spill i nettbutikken og det er litt enklere. :)

Skrevet

OK... Hmm, jeg håper jo at DSen kommer til å vare noen år, og da kan det jo være greit med flere funksjoner på DSen....

takk for hjelp, jeg skal ut på shopping av julegaver nå om en halvtime! Jeg og min mann skal kose oss mens ungene koser seg hos Besta og Besten ;)

Skrevet

Jeg kjøpte en grønn DSi XL =)

Takk for hjelpa! Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...