Gå til innhold

Gleder oss!!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neste tirsdag er det tid for UL og vi gleder oss veldig! :)

Skal ha med oss storesøster, for at hun skal få se hva som kan for at mamma begynner å få stor mage, og kanskje hun får en litt større forståelse enn at det "bare" er en "babymage" :)

Noen andre som har hatt med søsken til UL?

Jenta vår er 2 år 8 mnd nå, og vi tenker at hun vil nok kanskje skjønne litt mer enn om vi bare kommer hjem med bilde og sier at dette er babyen som er inni magen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke hatt med gutten vår på UL (han er bare litt yngre).

Her er det heller ikke lov å ta med barn (st.olavs) siden det er en medisinsk undersøkelse.

-har dere tenkt igjennom hva dere gjør om det skulle vise seg at det er noe galt med barnet i magen?

Jeg ville nok heller ha bestilt en privat UL senere om dere vil vise babyen til barnet deres.

Skrevet

Ja vi har tenkt gjennom det, og begge har fortsatt lyst å ha henne med.

Har forhørt meg på sykehuset om det er mulig at hun kan være med, og fikk til svar at vi var hjertelig velkommen alle tre.

Vi er selvfølgelig begge klare over at det kan jo hende det er noe galt med babyen, men iflg aktivitet og hjertelyder er det ikke mye som tyder på det (har også sett på tidlig ul ved legekontoret, der alt så ut til å være helt normalt med den lille). Nå kan det jo selvfølgelig være mye en ikke ser i et tidlig stadie, men jeg selv velger i allefall å stole på magefølelsen som sier at det ikke er noe galt med babyen.

Har enda ei uke til å tenke oss bedre om, men sånn som vi føler det nå heller vi nok mest mot at hun skal få være med :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...