Julle Bullen Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 er på dypt vann når det gjelder EL, blir veldig glad om noen kan hjelpe meg å regne ut ca når jeg kan forvente EL. Om jeg har i det hele tatt da.... TR 28.08 TR 03.10 TR 22.11 (natt til lørdag) Er veldig usikker på om jeg har EL i det hele tatt. Har bestilt EL tester i dag. Når bør jeg begynne å teste for å se om jeg har EL? Hvordan leser jeg av testene fra billige-tester.no? Har bestilt staver. Tusen takk for all hjelp :-)
snuppo Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 bruker kalkulatoren her inne, men det varierer noe fra hver person det, 22.11 natt til lørdag??mener du den 20? da er det vel rundt den 4-5-6 sikkert?
Julle Bullen Skrevet 24. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2010 takk, nå surrer jeg her, mente datoen den 20, altså natt til lørdag. Sånn litt på morrakvisten da jeg kom hjem fra julebord :-) Kikket litt på den kalkulatoren her inne og da ble det den helgen som kom fram. Men så leste jeg et sted at EL kommer ca 14 dager før mens. Og syklusen min har vært litt lang. Så da ble jeg litt usikker her :-) Bør jeg begynne å teste den 2. el 3. da kanskje?
snuppo Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 ja sånn ca 14 dager før mensen. hvor lang er syklusen din?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå