Gå til innhold

wohoooo jeg klarte det!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er bloggen min å finne på

 

www.villaperlesukker.no

 

MYE enklere og takk til dere som har gitt meg tips underveis!

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Supert :-)

 

Flink du er =o) gi meg beskjed om hva som skjer i romjulen siden.

Skrevet

Haha ja jeg tenkte jo på deg og amandine selfølgelig ;)

 

Hvis jeg ikke tar feil så er tante grusom også i samme kategori ;)

 

Så mye lettere når jeg er på shopping også og begynner å snakke om bloggen så slipper jeg å si blogspot osv hvis folk spør etter den...

 

 

 

 

Skrevet

Kan jeg spørre om hva er icing? Å hvor får man kjøpt det? Eventuelt laget det selv ? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...