Villa Perlesukker Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 Nå er bloggen min å finne på www.villaperlesukker.no MYE enklere og takk til dere som har gitt meg tips underveis!
Gjest irismor Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Supert :-) Flink du er =o) gi meg beskjed om hva som skjer i romjulen siden.
Villa Perlesukker Skrevet 24. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 24. november 2010 Haha ja jeg tenkte jo på deg og amandine selfølgelig Hvis jeg ikke tar feil så er tante grusom også i samme kategori Så mye lettere når jeg er på shopping også og begynner å snakke om bloggen så slipper jeg å si blogspot osv hvis folk spør etter den...
Gjest Skrevet 24. november 2010 #5 Skrevet 24. november 2010 Kan jeg spørre om hva er icing? Å hvor får man kjøpt det? Eventuelt laget det selv ?
Villa Perlesukker Skrevet 24. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 24. november 2010 Hei Trollmor her har du en link til icingoppskriften. Icing er eggehvite og melis som blir til en stiv glasur. http://villaperlesukker.blogspot.com/2010/10/royal-icing.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå