flypapir Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 Jenta her skulle så gjerne ønsket at vi foreldre hadde en mange på lager, men jeg har kun den med tomaten lagret siden barndommen så får ikke bidratt med det helt store. Har forsøkt å søke litt på nett, men mange av de jeg finner der er for avanserte. Så derfor lurer jeg... hva fenger din lille?
Gjest Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Min gutt på 5,5år tar ikke vitser i det hele tatt. Han forstår dem bare ikke. Men han spør meg stolt flere ganger i uken om jeg vet hvem som sover med skoene på? -Hesten!
Gjest irismor Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 Her er det ketchup-vitsen som er kul, og noen gåter. Hva er det som går og går men aldri kommer til døra?? klokka
It's all about me Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 Skulle akkurat til å nevne den med tomatene, men så var den den eneste du hadde. Guttungen på 4 klarer omtrent ikke å fortelle starten nok for å få rope ut Kom igjen ketchup.
La Perla Skrevet 24. november 2010 #5 Skrevet 24. november 2010 Den med svensken og dansken og nordmannen som skulle se hvem som turte å gå inn til grisen...(regner med du kjenner den?). Det var en gang svensken, dansken og nordmannen skulle se hvem som turte å gå inn til grisen. Først gikk svensken inn, så prompa grisen, så måtte svensken gå ut. Så skulle dansken prøve, han gikk inn, men så prompa grisen, så måtte dansken gå ut. Så gikk nordmannen inn. Så prompa nordmannen, så måtte grisen gå ut. Og spesielt hvis man bytter ut de tre med navnene på noen han/hun kjenner, for eksempel han/hun selv, mamma og pappa.
flypapir Skrevet 24. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 24. november 2010 Takk for tips Vet ikke hvor mye av disse hun egentlig forstår, men skal absolutt teste dem ut! Tror vel trikset er at jo enklere, jo bedre
La Perla Skrevet 24. november 2010 #7 Skrevet 24. november 2010 ...og prompehumor er ganske safe med de små (selv om det ikke alltid er liike morsomt for de voksne, hehe).
Spanskeflua Skrevet 24. november 2010 #8 Skrevet 24. november 2010 Vet du hvordan svensken klarte å rømme fra fengselet? - Han dreit seg ut. Den slår alltid an hos våre barn (om igjen og om igjen)
Gjest Skrevet 24. november 2010 #9 Skrevet 24. november 2010 6åringen min kom med denne og da måtte jeg bare le. Elefanten til kamelen: "Hvordan er det du ser ut, med puppene på ryggen?" Kamelen: "Og det sier du som har tissen midt i trynet?"
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 24. november 2010 #10 Skrevet 24. november 2010 Jeg spurte sønnen på 5.5 år og han kom med disse to gåtene? Jeg blir våtere og våtere jo mere jeg tørker - hvem er jeg? Håndkle Hva er vind? - Luft som har det travelt.
bjørnen*i*det*blå*huset Skrevet 24. november 2010 #11 Skrevet 24. november 2010 Forstår barna deres disse vitsene? Altså om de forstår de som vitser eller bare ler fordi det er ord som slår godt an i den aldersgruppen. Tenker på vitsene som inneholder tiss, fis og pupper... Ikke det at det spiller noen rolle egentlig... :-)
Gjest amandine Skrevet 24. november 2010 #12 Skrevet 24. november 2010 8-åringen her i huset drar gåter om dagen; Hva er svart under hvitt over og svetter om sommeren? -Ulv i fåreklær...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå