Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 De er 3 og 4 år gamle. Synest dere det er for mye, eller er det greit. Vi har 2-3 timer sammen før barnehagen og vi har 2-3 timer sammen etter barnehagen.
Willy Wonka Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Mitt råd er: Ikke heng deg opp i hva andre måtte mene. Hvis dette passer for deg og dine barn, så er det helt perfekt!!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 Det har min toåring og. Prøver å levere henne senest mulig da jeg som oftest ikke rekker å hente henne sjøl ( Turnusarb) Leverer henne like før 9 som oftest. Og da er hun og pappa sammen fra 4-7 når hun skal legge seg
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #5 Skrevet 24. november 2010 Kan man ikke snart droppe diskusjonene om antall timer i barnehagen. Det vil alltid være de her inne som prøver å gi andre dårlig samvittighet for at de har ungene i barnehage i det hele og store og ikke minst hvis man faktisk er så "uheldig" at man må ha ungen i barnehagen største delen av åpningstiden. Og det vil være de som synes at det er greit at ungen er der hele dagen. Det har vært så mange diskusjoner på akkurat dette tema i det siste at jeg faktisk synes at nå holder det. Folk får jo dårlig samvittighet av å lese enkelte svar her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå