Gå til innhold

sort eller hudfarget strømpebukse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til sort pen kjole... og sorte sko? Hun i butikke mente jeg burde ha sort.. men blir det ikke mye sort da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns hudfarget er penest, ikke solbrun hvertfall. :(

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Hudfarget er in nå. Har du pene ben, er du høy; helt klart hudfarget.

Er du lita og rund; vurder sort :)

Skrevet

Heller nok mer mot høy og pene ben, selv om jeg ikke skal skryte på meg for mye her... er nok litt midt i mellom.... hihi.. Men går nok for hudfarget ja.

Skrevet

Definitivt sort. Mye mer elegant.

Hvis hudfarget, så ville jeg valgt en med litt bruntoning (kommer an på hudfargen din) med glinsende toner i.

Men, i 99% av alle tilfeller, sort!

Skrevet

Okei.. tar det med meg.. tror jeg får prøve meg frem.. har både hudfarget og sort....

Skrevet

Ville tatt hudfarget, ellers blir du jo veldig sort :)

Skrevet

Ja... blir jo veeeldig sort ja... Takk for innspill.. ble ikke mindre usikker nå.. hehe

Skrevet

Ingen av delene: ta en knallrød, mørkeblå eller dyp lilla strømpebukse, så spriter du opp antrekket! :))

Skrevet

hudfarget! og aldri aldri aldri noe hudfarget med glans i. (helt sjokka over twintipp her. hehe) matt strømpis i hudfarge, eller aller helst strømper med søm.. Sort KUN om den er i 5o denier eller mer... og kun evt. om kjolen er så kort at rumpeballene henger utenfor!!

Og en annen ting.. hvem har egentlig sorte gjenomskinnelige legger? jeg bare lurer, for jeg skjønner ikke at noen engang har kommet opp med å lage sorte gjennomskinnelige strømpebukser.. hahahahah!

Skrevet

Helt klart svart. Ser mye finere ut. Enten uten strømpebukse, eller svart.

Skrevet

Helt klart hudfarget! Eller, mer sånn champagnefarget - ikke solbrun liksom :P

Ellers som (S)Tinkerbelle sier - minimum 50 denier hvis den skal være sort, og da helst til en kort kjole :D Tynne sorte strømper kan fort bli litt kjerring... ;)

Er forresten også sjokkert over Twintipp her - 90-tallet er forlengst over altså :)))

Skrevet

Jeg mener du skal ha hudfargede, matte strømpebukser og ikke for lyse eller for grå!

Sorte, tynne strøpebukser er kjærring så hvis det ikke er stilen du vil gå for så hold deg unna;-)

Skrevet

Mange med sterke meninger om dette..hihi. Så kjekt at man kan spørre om hva som helst her inne. Synes selv det virker naturlig med matt hudfarget (hold in :-)) Så heller nok mot det ja. :-) men tar med svart for sikkerhetsskyld :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...