Gjest Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 Til sort pen kjole... og sorte sko? Hun i butikke mente jeg burde ha sort.. men blir det ikke mye sort da?
meg & to små vampyrer Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Jeg syns hudfarget er penest, ikke solbrun hvertfall.
Gjest Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 ok, er enig i at hudfarget er penere enn solbrun ja :-)
Gjest Gul stjerne Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 Hudfarget er in nå. Har du pene ben, er du høy; helt klart hudfarget. Er du lita og rund; vurder sort
Gjest Skrevet 24. november 2010 #5 Skrevet 24. november 2010 Heller nok mer mot høy og pene ben, selv om jeg ikke skal skryte på meg for mye her... er nok litt midt i mellom.... hihi.. Men går nok for hudfarget ja.
Twintipp og himmelblå Skrevet 24. november 2010 #6 Skrevet 24. november 2010 Definitivt sort. Mye mer elegant. Hvis hudfarget, så ville jeg valgt en med litt bruntoning (kommer an på hudfargen din) med glinsende toner i. Men, i 99% av alle tilfeller, sort!
Gjest Skrevet 24. november 2010 #7 Skrevet 24. november 2010 Okei.. tar det med meg.. tror jeg får prøve meg frem.. har både hudfarget og sort....
Bolla med 2 små <3 Skrevet 24. november 2010 #8 Skrevet 24. november 2010 Ville tatt hudfarget, ellers blir du jo veldig sort
Gjest Skrevet 24. november 2010 #9 Skrevet 24. november 2010 Ja... blir jo veeeldig sort ja... Takk for innspill.. ble ikke mindre usikker nå.. hehe
Mor Løvehjerte Skrevet 24. november 2010 #10 Skrevet 24. november 2010 Ingen av delene: ta en knallrød, mørkeblå eller dyp lilla strømpebukse, så spriter du opp antrekket! )
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 24. november 2010 #11 Skrevet 24. november 2010 hudfarget! og aldri aldri aldri noe hudfarget med glans i. (helt sjokka over twintipp her. hehe) matt strømpis i hudfarge, eller aller helst strømper med søm.. Sort KUN om den er i 5o denier eller mer... og kun evt. om kjolen er så kort at rumpeballene henger utenfor!! Og en annen ting.. hvem har egentlig sorte gjenomskinnelige legger? jeg bare lurer, for jeg skjønner ikke at noen engang har kommet opp med å lage sorte gjennomskinnelige strømpebukser.. hahahahah!
Gjest Skrevet 24. november 2010 #12 Skrevet 24. november 2010 Helt klart svart. Ser mye finere ut. Enten uten strømpebukse, eller svart.
Nikamo Skrevet 24. november 2010 #13 Skrevet 24. november 2010 Helt klart hudfarget! Eller, mer sånn champagnefarget - ikke solbrun liksom Ellers som (S)Tinkerbelle sier - minimum 50 denier hvis den skal være sort, og da helst til en kort kjole Tynne sorte strømper kan fort bli litt kjerring... Er forresten også sjokkert over Twintipp her - 90-tallet er forlengst over altså ))
Brava Skrevet 24. november 2010 #14 Skrevet 24. november 2010 Jeg mener du skal ha hudfargede, matte strømpebukser og ikke for lyse eller for grå! Sorte, tynne strøpebukser er kjærring så hvis det ikke er stilen du vil gå for så hold deg unna;-)
Gjest Skrevet 25. november 2010 #15 Skrevet 25. november 2010 Mange med sterke meninger om dette..hihi. Så kjekt at man kan spørre om hva som helst her inne. Synes selv det virker naturlig med matt hudfarget (hold in :-)) Så heller nok mot det ja. :-) men tar med svart for sikkerhetsskyld :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå