Gå til innhold

Hvordan unnskylde for handling ovenfor denne personen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har slitt ekstremt økonomisk i fem måneder nå, og jeg var skyldig en person for noe service siden sommer, jeg er en person som blir veldig redd når en står til skyld hos noen andre. Og lovet i hytt og pine (uten å tenke meg om) at jeg skulle betale snarest tilbake, jeg håpet jo på at jeg skulle klare å betle, men så kom det viktigere regninger og jeg ha stått både uten mat osv. Så nå ble denne personen så sur på meg, og truet meg med å komme hjem og pansette ting, jeg forklarte jo jeg ville betale litt og litt men skjønte godt personen er sur, og betaltte alt jeg var skyldig nå idag. Personen har sagt jeg hadde en god økonomi i mellomtiden og kunne handle og masse, men dette stemte ikke. Men jeg vil likevel beklage meg og har sagt jeg beklager og forventer ikke h*n skal tro meg. Men det finnes vel ikke noe mer å gjøre? Jeg har betalt ALT jeg er skyldig nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo skrive et brev, der du forklarer din situasjon, så kan du håpe vedkommende leser det. Du har havnet i en utrolig trasig situasjon, men det er også frustrerende å ha utestående penger hos noen. Du kan i alle fall håpe at denne personen i det minste orker å lese unnskyldningen. Selv om det er din egen feil, har du i alle fall prøvd å rette opp etter beste evne, og det er bra...

Skrevet

Ja jeg skjemmes, og den personen har fått meg til å føle meg som en tyv, og jeg har jo løyet og ikke vært så ærlig. Men skyldfølelsene sitter så dypt hos meg :-( Jeg får prøve å føle meg litt bedre etterhvert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...