Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 Jeg har to dager til termin, og er redd for å ødelegge senga ved en evt nattlig fostervannsavgang. I natt prøvde jeg attends cover dry, men det ble klamt!! Så nå lurer jeg på om det er noen som har erfaringer med bruk av dette? Vil det funke ved en vannavgang i senga? Bør være verdt det hvis jeg skal orke å bruke dette i opptil 2 uker til...
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Legg heller tisselakenet/ el en søppelpose under overmadrassen og pakk to store badehåndduker under og mellom bena den siste tiden. Det reddet senga mi. All vannet kom i hånddukene, ble ikke en dråpe i senga. Og det var en del vann som kom;)
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 Du merker det når vannet går, jeg hoppa opp, kom ikke noe på senga, men det kom en del på teppet på gulvet på soverommet, før jeg fikk raska ned et håndkle som jeg sto på. Det var en svært lite elegant opplevelse. Veldig lite og beherska, enten tisser jeg på meg, eller så har vannet gått, sto jeg å ropa til mannen. Det er ikke alltid at vannet går, tror det er i mindre enn halvparten av fødslene det skjer, tror det var en veldig lav prosent. Jeg hadde noen uker igjen til termin, så jeg var ikke forberedt.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 Hva med å legge 1-2 dry nights under lakenet. (Slike de selger i dagligvarebutikker til barn med nattlige uhell)
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #5 Skrevet 24. november 2010 IKEA har et laken som jeg tror heter Skydda høgt. Det er ikke klamt. Vi brukte det mot slutten av svangerskapet og nå når jeg ammer i sengen.. Tipper vi kommer til å bruke det lengre enn det også ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå