Gjest Gul stjerne Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 Vinter og sne, og en treåring som må lekes med:) Men jeg har ikke vinterklær og må skaffe meg det. Hva fungerer til utelek for voksne i snøen, tips om både sko og klær er supert:) Og nei, har ikke tenkt å leke moteshow i akebakken;)
Mor Løvehjerte Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Vinterkjeledress fra Europris og Super Trooper fra Sorel for eksempel. : )
Gjest Gul stjerne Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 Har du den dressen? Er den grei å bevege seg i?
Gjest amandine Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 Jeg låner gubbens helly hansen kjeledress iallefall.. Den funker supert til aking selv om den er litt stor hi hi, og varme støvler, lue og votter så er du i støtet!
Mor Løvehjerte Skrevet 24. november 2010 #5 Skrevet 24. november 2010 Nei, men ser at flere i barnehagen til vesla har den. Jeg tror du bør prøve den litt sånn bøy-og-tøy før du kjøper den.
camilla^ Skrevet 24. november 2010 #7 Skrevet 24. november 2010 Jeg har varmedress fra Wenås, og den er kjempe god. Min mann har Europris sin og han er fornøyd, selv om han sier min er litt bedre. Aner ikke hvor min er kjøpt, men regner med at den er kjøpt ett sted som de selger annet arbeidstøy. Jeg skal kjøpe meg slik arbeidsjakke som er orange (kommunejakke farge) så jeg slipper å dra på meg refleksjakke når jeg skal ut og måke eller gå i butikken om kvelden. Hadde jeg skulle kjøpe ny dress nå hadde nok den også blitt slik orange, bare pga at jeg skal synes mer. Ikke like praktisk med refleksvest alltid. og jeg er ikke den som skal ta meg pent ut når jeg er ute på vinterstid. Jeg står på hue i snøen, leker meg i akebakken osv. På beina har jeg nesnalobber, mine kjæreste eiendeler. Har to forskjellge par. Ett finere enn det andre.
Gjest Filifjonka Skrevet 24. november 2010 #8 Skrevet 24. november 2010 Jeg har varmedress fra Bekken&Strøm, kjøpt på Felleskjøpet. På bena har jeg Sorel (aner ikke hvilken modell, det er vanlige svarte med løse filtinnlegg). Jeg elsker tovede votter og bruker ikke annet, men om du skal bygge med snøen blir de fort til store hvite klumper :-D.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå