Gå til innhold

Unge mødre Danmark!!! Hjelp for noen tragiske folk!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir forbannet når jeg ser på de fussete folkene som røyker inne med ungene sine!!! Skulle ikke fått hatt unger!! Alle med litt fornuft og vett i skallen vet at det er farlig med røyk, og hvem vil utsette ungen sin for noe som er farlig!!???

Skamme seg burde de gjøre!!!!! Og de blir provosert av at helsesøster mener de bør slutte å røyke inne!!! Fy faen så provosert jeg ble når pappan "ikke vil stå ut i kulden å røyke"!!

Om folk virkelig bryr seg om ungene sine står du ute i 20 minus, eller de kan slutte!! Æsj!!!

Røyking med unger i nærheten er fy fy fy og æsj æsj æsj!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wææææææ!! Kjerringa står med sneipen i handa å varmer mme til babyen!! Fy faen så jævli ekkelt!!!!

Skrevet

Veldig bra når de står begge to på kjøkkenet og røyker men s de snakker om at eldre folk på 30-40 er dårlige foreldre.. Herre gud og hjelpe og trøste

Skrevet

Går på Tv Norge FEM, fra 9.30 til 10...

Mye man skal se før øya detter ut!!! hehehe :)

Og ja, stå damprøyke og påstå at de er bedre foreldre fordi de er unge..

hahahahah.. Jeg er ung selv, men har mer vett enn det der!!

Skrevet

Sjekket ut linken, men de er jo mor Theresa i forhold til de ekle folka som er med nå... Usj og fysj....

Skrevet

June røka josom en skorstein:

og dette står det om henne:

Pigen var nemlig født med voldsom astma, som betød, at den lille familie har tilbragt utallige dage på sygehuset. Selv juleaften, nytårsaften og på Jessicas 1 års fødselsdag måtte de køre til lægen.

Skrevet

Hun sa jo også at hun hadde fått beskjed om at den lave fødselsvekten skyldtes at hun hadde røyket i svangerskapet. Men det hadde hun ingen tro på hadde noe å si, hun kjente nemlig flere som hadde røyket mens de var gravide som hadde fått unger på fire og fem kg.

Sukk...

Skrevet

åååååå... Så jævli kvalmt!!! Husker ho derre June, så hun ikke i episoden i dag, men har sett det tidligere... Fysj for ei ekkel ei!!!

Og så jævli de hadde det hjemme!! Hadde det vært i Norge ville et slikt hjem med slike forldre helt sikkert fått bekymringsmelding innsendt til barnevernet... Var helt jævli der hjemme, fullt av katter og dyr som bæsjet inne og lå over alt... Æsj!!!

Og for ikke å snakke om røykinga!!!!!!

Skrevet

Ho derre bente og typen som ble provosert av helsesøster som mente de måtte slutte å røyke inne... Huff, stakkar barn...

Skrevet

Ja her snakker vi nok om mangel på vett, ikke bare mangel på år...

Skrevet

Noe så sykt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vi er bare biologisk knyttet til hverandre, ikke følelsesmessig...

Herregud... Kan få hjelp med å håndtere fødselsdep..

Trodde ei mor klarte å bli glad i barnet sitt etter en fødselsdep...

Trodde ikke følelsene for sitt eget barb kunne være fraværende "resten av livet"....

stakkar gutt som sikkert får lese og se dette når han blir gamlere, mamma klarte ikke bli glad i meg, men er glad i broren min!!!!

Er nok det beste at han bor sammen med far når mora sier sånn...

Bra hun var såpass fornuftig!!!!!

Skrevet

Jeg var inne på de linkene og der var det ei som hadde gitt bort den minste ungen sin ?! HVA ? Har hun gitt han opp for godt ?

Skrevet

Stygt å si det, men de er "white trash" hele gjengen!

Skrevet

bare for å si det slikt, dette har ingenting med alderen dems å gjøre, heller med psyken. finnes utrolig mange gode, unge mødre der ute. så at disse jentene som danmark filmet er unge betyr ikke at det er slik unge gjør, men heller disse menneskene med slik psyke.

syns synd på barna etter det dere har skrevet :/

Skrevet

Ja de er tragiske. Leste gjennom de fire-fem sidene og visste dere at hun der Christina blir 4 barnsmor? Wow...Imponerende.

Men er enig i at det er kvalmende at de røyker :(

Skrevet

Ja, RØYK ER UT!!!! Spesielt sammen med barn!!

Sykt harry, og er enige i de over her at de er "wgite trash"!!!

Har ikke noe imot unge mødre, men de har jo virkelig funnet

"kremen" av udugelige folk i den danske versjonen...

Ikke rart om folk kanskje får et dårlig inntrykk av unge mødre,

selv om jeg vet at det er like mange flinke mødre blandt både unge, eldre, "midt imellom" :), ja alle mødre der ute....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...