Mockanin Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 Den eldste som blir 16 år til sommeren har lyst til å begynne å trene styrke sammen med min mann på helsestudio. Har snakket med helsestudioet og dem sier det er 16 års grense hos dem, men at han med samtykke fra meg kan få begynne nå. Dette er en gutt som har gått fra å være aktiv med fotball (treninger opp til 3 ganger i uka + kamper + at han har spillt med gutta ellers) til å ikke trene noe. Eneste er at han nå skal begynne å stå på ski. Foruten de korte turene han går med bikkja går han kun til og fra skolen og inn i mellom til kompiser. Ikke noe man kan kalle trening. Jeg er bekymret for at han skal få samme vektproblemene som meg og ønsker å få han i en eller annen form for trening. Ville dere latt deres 15,5 åring trene helsestudio? Han sier skal betale det selv. Koster 299 i mnd..
Plutselig_gravid Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Helt klart gitt han lov til det ja:) Bare be din mann holde et øye med han. Er en god del steroidebruk om han havner i feil miljø på enkelte treningstudioer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå